עסקי ספורט

נחשף הקשר הכלכלי בין המועמדת למונדיאל לנועלת הטבלה הישראלית

הפועל נוף הגליל עשויה לזכות בהכנסה יפה ממקור בלתי צפוי, זאת במידה וניו זילנד תעפיל למונדיאל. הסיבה: זימון שוער הנבחרת והקבוצה, סטפן מרינוביץ', יזכה את קבוצתו באלפי יורו ליום. המספרים המדויקים בפנים  
מערכת ice | 
מונדיאל 2022, קטאר (צילום Getty images Israel)
בהפועל נוף הגליל, המדורגת במקום ה-14 והאחרון בליגת העל, נמצאים בימים אלה בעיצומו של מאבק הישרדות מתיש בתחתית. אלא שכעת מתברר שישנה גזרה נוספת, מעניינת לא פחות, הנוגעת לקופון משמעותי שהקבוצה עשויה לגזור.
מדובר בשוער הקבוצה והנבחרת הלאומית של ניו זילנד, סטפן מרינוביץ', שצפוי לשחק עם נבחרת ארצו בחודש יוני הקרוב מול קוסטה ריקה, בקרב ישיר במסגרת הפלייאוף על כרטיס למונדיאל בקטאר בסוף השנה.
 
בנוף הגליל מחזיקים אצבעות שהשוער אכן יעלה עם נבחרתו לגביע העולמי, שכן במקרה כזה צפויות השלכות נעימות במיוחד בכל הנוגע לקופת המועדון. שחקן שמזומן לסגל נבחרת המשתתפת במונדיאל מזכה את קבוצתו בסכום של 7,304 יורו עבור כל יום במסגרת הטורניר. בשל העובדה שהנבחרות צפויות להתכנס למחנה אימון מרוכז כשבועיים לפני פתיחת הטורניר בנובמבר, הימים בהם תהיה נוף הגליל זכאית לתשלום יספרו עוד בטרם יעלה מרינוביץ' עם נבחרתו על כר הדשא בבמה המכובדת בתבל.
על פי חישוב של שבועיים לפני פתיחת הטורניר ו-11 יום נוספים בהם ישוחק שלב הבתים, נוף הגליל עשויה לשלשל לקופת המועדון הדלילה סכום של 182,600 יורו. יש לציין כי במידה ותעפיל למונדיאל, תשחק ניו זילנד בבית ה', אליו כבר הוגרלו ספרד, גרמניה ויפן, כך שאין לה סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא.  
 
כך או אחרת, לנוף הגליל אופציה להאריך את חוזהו של מרינוביץ’ בעונה נוספת, והיא צפויה לממש אותה ללא קשר לזהות הליגה בה תשחק הקבוצה בעונה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה