עסקי ספורט

הפועל תל אביב עוברת ל-reebok: זה הסכם החסות שנחתם

מועדון הכדורסל האדום הודיע כי החל מהעונה הבאה כל קבוצות המחלקה ילבשו בגדי reebok מבית MGS – אחד ממותגי אופנת הספורט המובילים בתבל. ולכמה זמן נחתם ההסכם?
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
מועדון הכדורסל הפועל SP מצר תל אביב גאה להודיע כי החל מהעונה הבאה כל שחקני האגודה - מבית הספר לכדורסל ועד קבוצת הבוגרים, ילבשו בשלוש השנים הקרובות בגדי Reebok מבית MGS - אחד ממותגי אופנת הספורט המובילים בעולם.
במסגרת ההסכם, תספק החברה ציוד מלא למחלקת הנוער ולקבוצת הבוגרים, בנוסף להענקת חסות למועדון של רשת "מגה ספורט". בנוסף, אוהדי הקבוצה יוכלו ליהנות ממבחר מוצרים כמו גופיות משחק, פוטרים, טרינינגים ועוד בחנות המוצרים של המועדון ובחנויות "מגה ספורט" ברחבי הארץ.
 
יו"ר העמותה של הפועל תל אביב, רמי כהן: "אנחנו שמחים שהתהליך מול Reebok הבשיל לגבי הסכם שיהיה מצוין לשני הצדדים. להרגשתי, החיבור בין Reebok - מותג ספורט מוביל, 'מגה ספורט' והפועל תל אביב יוליד דברים טובים. אני רוצה להודות לאריק פרידר, אוהד מסור שלקח חלק נכבד בתהליך".
בעלי חברת MGS, גדעון מוליוב: "חברת MGS היא חברת ספורט מובילה בישראל. המחלקה המקצועית שלנו פועלת במשך עשרות שנים בזירות רבות ומגוונות ובשיתוף פועלת מוצלח עם האיגודים, הנבחרות, המועדונים והחברות המסחריות הגדולות בישראל. לאחרונה התקבלה ההחלטה לחדור בצורה משמעותית לתחום הכדורסל המביא הישגים רבים ומושך קהל מגליל ועד אילת".
 
עוד הוסיף כי "המותג Reebok שהצטרף למותגים הרבים שלנו בהם Diadora, Kappa, Mizuno ועוד, ידוע כאחד ממותגי הספורט האהובים בארץ ובעולם, יחד עם מותג הכדורסל האמריקאי Starter, ומהווה גורם מרכזי בכדורסל הישראלי בשנים הבאות. שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב הוא מרגש במיוחד. מדובר במועדון מפואר עם קהל אדיר ונאמן מאחוריו ואנחנו מצפים בקוצר רוח לתחילת העבודה המשותפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה