עסקי ספורט

בורוסיה דורטמונד תגיע למשחק ידידות בת"א, וזו ההכנסה הצפויה

מועדון הפאר הגרמני יפגוש את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד ב-17 במאי, ובמהלך הביקור בישראל צפויה הקבוצה לבקר גם ביד ושם. על פי הערכות, קיום המשחק יכניס כ-2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
בורוסיה דורטמונד (צילום טוויטר בורוסיה דורטמונד)

חובבי הכדורגל הגרמני בכלל ואוהדי בורוסיה דורטמונד בפרט – פתחו בבקשה יומנים. בעוד כשבועיים, ב-17 במאי, תקיים קבוצתו של אחד החלוצים הטובים בתבל, ארלינג הולאנד, משחק ידידות כל-צהוב מול מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד בתל אביב.

הקבוצה הגרמנית, שזכתה 8 פעמים באליפות גרמניה, תגיע לביקור בישראל בין ה-15-18 בחודש, כאשר במהלכו צפויה דורטמונד לבקר במוזיאון יד ושם ולשמוע עדות מניצולת שואה. עוד צוין כי כמה מהדמויות הבולטות במועדון לאורך השנים יגיעו עם המשלחת הגרמנית לארץ הקודש. יהיה זה משחקה הראשון של דורטמונד אי פעם מול מועדון ישראלי. 
 



על פי הערכות, אצטדיון בלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום בכ-30 אלף אוהדים. בהנחה שיחולקו כ-5,000 הזמנות, 25 אלף רוכשי כרטיסים במחיר של כ-100 שקל לכרטיס צפויים להניב הכנסה משוערת של כ-2.5 מיליון שקל.


מנכ"ל דורטמונד, הנס יואכים ואצקה: "יש לנו קשרים טובים עם ישראל, ושמחנו מאוד לקבל הזמנה לשחק מול מכבי נתניה. התקבלנו בזרועות פתוחות במהלך הביקור שלנו בישראל בשנים 2019 ו-2020, ואנחנו מחכים ומצפים לפגוש את האוהדים והחברים שלנו בישראל".

 



המנהל הספורטיבי של המועדון ושחקן העבר, סבסטיאן קל, הוסיף כי "בסיום העונה, שכללה לא מעט עליות ומורדות, נפגוש קבוצה ישראלית מהשורה הראשונה. אני צופה אירוע בלתי נשכח עבור האוהדים". מעבר למשחק הידידות, תקיים דורטמונד מפגש עם חברי מועדון המעריצים שלה בישראל.

ניב גולדשטיין, מנכ"ל מכבי נתניה: "אני גאה ושמח לבשר על המשחק ההיסטורי בין שני המועדונים. זה צעד נוסף בדרך להגשמת החלומות של אוהדי מכבי נתניה. בזכות המשחק נוכל לקדם קשרים בינלאומיים וליצור הזדמנויות בשווקים חדשים בעולם".
כזכור, טרם ההודעה התקיים מו"מ על קיום משחק בין דורטמונד למכבי תל אביב, אך העניין נפל בעקבות לו"ז צפוף של מחזיקת הגביע הישראלית. על כן, נמצאה יריבה צהובה אחרת, ואפילו כזו שנמצאת בפורמה מצוינת, להתמודד מול אחת הקבוצות האהובות בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה