עסקי ספורט

זה הסכום שמכבי תל אביב תדרוש על אוסקר גלוך

הקשר הצעיר של הצהובים, שפורח בפלייאוף העליון, צפוי להיות הליגיונר הבא שייצא לשחק באירופה. על פי הערכות, הוא צפוי להימכר בכ-5 מיליון יורו
מערכת ice |  2
אוסקר גלוך (צילום maccabipedia)
למרות שמכבי תל אביב תסיים את העונה הנוכחית ללא תואר, אין ספק שהדיבור החם במועדון נוגע לקשר הצעיר והכישרוני אוסקר גלוך, שהפך במחזורים האחרונים לשחקן הלוהט בקבוצה, כולל השער שכבש אתמול (שלישי) וסגר עניין בניצחון 1:3 על מכבי חיפה שפגם לירוקים בחגיגות האליפות.
 
היה זה השער השלישי העונה של גלוך, שזוכה להתעניינות הולכת וגוברת, שצפויה לצבור תאוצה נוספת בקיץ, אז ייערך בישראל היורו עד גיל 19, שמן הסתם יביא עמו סקאוטים ונציגים של המועדונים הבכירים באירופה.
על פניו מחזיק השחקן בחוזה לשנתיים נוספות ואין ברשותו דרכון אירופי, אך לא נראה שזה מה שימנע את מעברו לקבוצה גדולה, אולי כבר בעונה הבאה. במכבי צפויים לדרוש עבורך גלוך כ-5 מיליון יורו, כאשר שם מסתמכים על צמד הליגיונרים האחרונים שנמכרו בסכומים בסדר גודל זהה – שחקני מכבי פתח תקוה לשעבר – מנור סולומון שמשחק בשחטאר דונייצק האוקראינית וליאל עבדה, שנבחר לאחרונה לשחקן הצעיר המצטיין בסקוטלנד, ומככב העונה במדי סלטיק.
 
מטבע הדברים, מוקדם עדיין לדעת מה צופן העתיד לאוסקר גלוך בן ה-18, אבל מספר ותיקים בשורות מכבי כבר לקחו אותו תחת חסותם במטרה שלא יסתנוור מהפרסומים סביבו. כך או אחרת, לסוכניו שחר גרינברג וליאור רביבו צפויה לא מעט עבודה כבר בחודשים הקרובים על מנת למצוא את התחנה הבאה בקריירה של הלקוח העולה שלהם, ובנבחרת עד גיל 19 בהחלט בונים על יכולותיו הגבוהות ביורו הביתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרסטאיץ' מאמן מעולה
    דן 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרסטאיץ' מאמן מעולה חייב להמשיך . כמו -כן ההולנדי הקיצוני שחקן מהסרטים ומהיר מאד.
    סגור
  • 1.
    קרסטאיץ' מאמן מעולה
    מציע 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרסטאיץ' מאמן מעולה חייב להמשיך . כמו -כן ההולנדי הקיצוני שחקן מהסרטים ומהיר מאד.
    סגור