עסקי ספורט

דני אבדיה הושיט יד: זו העזרה שסיפק לנשיא הרצוג

הנציג הישראלי ב-NBA, שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, המשיך בביקור המולדת שלו בישראל והגיע לבית הנשיא לפגישה חגיגית עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, שקיבל מכוכב הכדורסל עזרה מיוחדת
מערכת ice |  2
דני אבדיה ויצחק הרצוג (צילום צילום מסך מהאינסטגרם של יצחק הרצוג)
אחרי שסיים את עונתו השנייה ב-NBA בוושינגטון וויזארדס וחזר לחופשת קיץ בישראל, הכדורסלן הישראלי דני אבדיה ממשיך לבלות בחופשת המולדת שלו, זאת לאחר שנסע לביקור בפרדס חנה במסגרת תפקידו כפרזנטור של 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה. 
 
כעת, אחרי קבלת הפנים האוהבת שקיבל בפרדס חנה, אבדיה זכה לקבלת פנים חגיגית לא פחות, כאשר הגיע לביקור אצל נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שבירך את הכדורסלן הצעיר ואמר: "כבוד לנו שאתה פה, זה מרגש אותי מאוד. מה שריגש אותי במיוחד זה מה שאתה עושה למען שמה הטוב של מדינת ישראל, אתה עושה דבר אדיר".
 
אבדיה העניק לנשיא חולצת משחק חתומה של וושינגטון וויזארדס ועזר להרצוג, לבקשתו, לעשות סדר במדפים הגבוהים אליהם אף אחד בבית הנשיא לא מצליח להגיע ובמקביל, פירגן לנשיא, שהראה לו סירטון שלו קולע לסל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למרות השעה, אם ורק יתכן עוד שאלה להמשך:
    עוד סתם אזרח 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... חשבתי קצת עם רק כטיפה ויותר ((ולא גוהן להשאיר זאת רק לעצמי)) #כאולי בכלל ומיותר#(ואולי לא) אז אם כבר, כמסתבר ועולה עוד כיתכן שאלה להמשך כוהדרך: ומה כאשר ולשם קרבים, כבכלל ומגיעים: אז גם עת לרווחה, כאח"כ ובהמשך, זה עניין של יכולות, כלא ורק, כומודעות על כך כובחירה, כמי אני שבזה שאשיב???: כתשאלו ולמשל ומי שזכה ביותר מתואר/אליפות ואחת. {יתכן כבוודאות, מעצם המעשים זאת הגם ובחירת ... ...., כואמור, אם ורק ... ....}. נחת הגם הרבה ובריאות, בברכה.
    סגור
  • 1.
    שוב יפה, ושוב ...
    איתן בוקס 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב יפה ושוב ... אין עניין לציבור המגיבים המגיבות הרחב. כי הציבור הרחב זה הרצון: תנו לנו לשפוך את הלב. רגע רגע, ולאיזה מטרה/השגת מטרה בכלל ושופכים את הרגש והלב ?: ((((אם סוד כמוס לפרה ולסוס: כמו ובעיקר @@@ ואהבת לרעך כמוך @@@@@)))), הלא כן?. אי אפשר להשאיר זאת אך שבדד רק וכך, טוב אז גם כיתכן ואולי, אם הושגה המטרה העיקרית שבשפיכת הלב, אז מה בכלל יש פה להוסיף להגיב. גם הרבה נחת וטוב, בברכה.
    סגור