עסקי ספורט

אלו הערים שיארחו את מונדיאל 2026 בארה"ב, קנדה ומקסיקו

המונדיאל הקרוב עוד לא כאן, אך פיפ"א כבר הודיע על הערים שיארחו את הטורניר בעוד ארבע שנים: 11 מארה"ב, 3 ממקסיקו ו-2 מקנדה. נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו: "תהליך הבחירה התחרותי ביותר אי פעם"
מערכת ice |  2
אצטדיון מיטלייף ניו יורק (צילום אינסטגרם)
בעוד קצת פחות מחצי שנה יחל מונדיאל 2022 בקטאר, אבל זה לא מפריע לאמריקאים כבר להתכונן לטורניר הבא, אותם הם יארחו בצוותא עם מקסיקו וקנדה ב-2026. אמש (בין חמישי לשישי), הודיע פיפ"א (ארגון הכדורגל העולמי) על 16 הערים שיארחו את המשחקים ויגררו אליהם אוהדים מכל רחבי העולם. 
באופן טבעי, החלוקה נותנת את רוב המוחלט של הערים המארחות למדינה הגדולה מכולן, ארה"ב, כאשר מתוך 16 הערים המארחות, 11 שייכות לה: סיאטל, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, קנזס סיטי, דאלאס, אטלנטה, יוסטון, בוסטון, פילדלפיה, מיאמי, וניו יורק / ניו ג'רזי.
במקסיקו: מקסיקו סיטי, גוואדלחרה ומונטריי; ובקנדה: ונקובר וטורונטו.
זו תהיה הפעם השנייה בהיסטוריה שארה"ב מארחת את מונדיאל הגברים, זאת לאחר שעשתה זאת לראשונה ב-1994, במהלך שהעלה את רמת הפופולריות של הענף במדינה בצורה משמעותית. עבור מקסיקו, תהיה זו הפעם השלישית, אחרי שאירחה ב-1970 (הטורניר האחרון והיחיד בו השתתפה ישראל בטורניר) ו-1986. קנדה, שעלתה למונדיאל הקרוב לראשונה בתולדותיה, תארח בפעם הראשונה. 
והיו גם את הערים היותר מאוכזבות שנשארו בחוץ: בולטימור/וושינגטון (אצטדיון M&T Bank); אורלנדו, פלורידה (קמפינג וורלד אצטדיון); סינסינטי (אצטדיון פול בראון); נאשוויל, טנסי (אצטדיון ניסן); דנבר (Empower Field ב-Mile High); ואדמונטון (אצטדיון קומונוולת').
"זה היה התהליך הכי תחרותי אי פעם לגביע העולם", אמר נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו מיד לאחר ההכרזה על תהליך הבחירה. "אנחנו נעבוד ביחד, נוודא שהקבוצות והאוהדים לא יצטרכו לנסוע יותר מדי באזורים שונים: מערב, מרכז ומזרח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלום
    בלרד 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמי רוצה דירה
    סגור
  • 1.
    אבל 48 נבחרות זה הרבה!! תשאירו 32!!! (ל"ת)
    דן 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור