עסקי ספורט

אימה בגמר תחרות השחייה: השחיינית התעלפה ושקעה במים

דרמה בגמר תחרות השחייה העולמית לנשים: השחיינית אניטה אלוורז איבדה הכרה. המאמנת קפצה למים וחילצה אותה, מצבה טוב
מערכת ice | 
רגעי החילוץ הדרמטיים (צילום EL TRASCENDENTAL NEWS)
השחיינית האמריקאית אניטה אלוורז התעלפה במהלך גמר אליפות העולם בבודפשט, בשחיית בודדים חופשי לנשים. אלוורז שקעה אל תוך הבריכה והמאמנת שלה נחלצה להציל אותה מהמים.
המאמנת אנדריאה פואנטס זינקה למים וגררה אותה חזרה למקום מבטחים בעזרת אדם אלמוני, בעוד המצילים צפו בהם. אלוורז חזרה להכרה זמן קצר לאחר החילוץ, קיבלה עזרה ראשונה מיידית ולפי הדיווחים היא מתאוששת כעת ומצבה טוב.

EL TRASCENDENTAL NEWS
"זה היה מפחיד מאוד. הייתי צריכה לקפוץ פנימה כי המצילים לא עשו את זה", אמרה פואנטס לאחר מכן. "פחדתי כי ראיתי שהיא לא נושמת, אבל עכשיו מצבה טוב מאוד." נבחרת השחייה האמריקאית נראתה במצוקה במהלך האירוע הנורא ונראו מנחמים זה את זה ליד הבריכה אחרי החילוץ.
 
בפוסט שפרסמה באינסטגרם פואנטס סיכמה את המצב, "אניטה בסדר - הרופאים בדקו אותה והכל תקין: דופק, חמצן, רמות סוכר, לחץ דם וכו'... הכל בסדר", כתבה. "לפעמים אנחנו שוכחים שזה קורה בענפי ספורט אחרים עם סיבולת גבוהה. מרתון, רכיבה על אופניים...כולנו ראינו תמונות שבהן חלק מהספורטאים לא מגיעים לקו הסיום ואחרים עוזרים להם להגיע לשם. אניטה מרגישה טוב עכשיו, מחר היא תנוח כל היום ותחליט עם הרופא אם היא יכולה לשחות בגמר נבחרות חופשי או לא".
זו לא הפעם הראשונה שאלווארז מתעלפת בבריכה. בשנה שעברה התעלפה השחיינית בת ה-25 במהלך מוקדמות האולימפיאדה בברצלונה, שם גם ניצלה על ידי פואנטס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה