עסקי ספורט

הפרמייר ליג בטופ: עשר הליגות בעלות השווי הגבוה בעולם

חלון העברות באירופה נמצא בעיצומו ורגע לפני פתיחת עונת 2022/23 בכדורגל העולמי יצאנו לבדוק - מי הן עשר הליגות בעלות השווי הגבוה בעולם? הפרמייר ליג האנגלית נמצאת בפער גדול מעל כולן עם שווי של 9.1 מיליארד אירו. אבל שאר הרשימה מפתיעה במיוחד ושולחת לנו נציגות לא צפיות. הרשימה המלאה בפנים
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, unsplash)
כשחלון ההעברות בעולם נמשך בכל הכוח וחלק מהליגות אף החלו כבר את עונת 2022/23 הבאה עלינו לטובה, ב'טרנספרמרקט' בדקו את עשר הליגות בעלות השווי הגבוה ביותר בעולם מבחינת שווי השחקנים בהן, וכצפוי - אנגליה נמצאת בטופ, אך בצמרת בהחלט ישנן הפתעות.
הפרמייר ליג האנגלית כאמור נמצאת בראש הרשימה כאשר שווי השחקנים בה מוערך ב-9.1 מיליארד אירו, סכום מטורף לכל הדעות בטח שהליגה שנמצאת אחריה, הליגה הספרדית, מוערכת בשווי של 4.8 מיליארד אירו. את השלישייה הראשונה סוגרת הליגה האיטלקית, ששוויה מוערך ב-4.5 מיליארד אירו.

במקום הרביעי ברשימה ממוקמת הליגה הגרמנית עם שווי של 4.2 מיליארד אירו. את החמישייה הפותחת סוגרת כמובן הליגה הצרפתית, שכך או כך נחשבת לליגת החמישית בטיבה באירופה, כשערכה מוערך ב-3.4 מיליארד אירו. עד כאן לא היו הפתעות מיוחדות, אך מהשלב הזה של הרשימה אתם תופתעו מאוד לגלות שאת המקום השישי תופסת לא אחרת מאשר הליגה הברזילאית, ששווי השחקנים בה מוערך על פי האתר ב-1.3 מיליארד אירו.
במקום השביעי ברשימה נמצאת הליגה הפורטוגלית ששווי שחקניה מוערך ב-1.1 מיליארד אירו. בצמוד אליה, עוד הפתעה גדולה בצמרת, ה-MLS האמריקאית עם שווי של 1.1 מיליארד אירו גם כן. במקום התשיעי ברשימה נמצאת הליגה הטורקית עם שווי של 855 מיליון אירו כשאת הרשימה סוגרת הליגה ההולנדית, שנחשבת לאיכותית יותר מחלק גדול מהליגות ברשימה, אך היא מדורגת כאמור אחרונה בטבלה עם שווי שחקנים מוערך ב-833 מיליון אירו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה