עסקי ספורט

בן גביר נגד כוכב הכדורגל: "אין מקום לתומכי טרור"

ח"כ איתמר בן גביר תקף את כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, מואנס דאבור, שהחליט לפרוש ולהפסיק לייצג את מדינת ישראל: "מקווה שדאבור תומך הטרור יפרוש גם ממדינת ישראל וילך לאירופה". גם יבגני זרובינסקי הגיב: "בושה שבכלל החזירו אותו לשחק"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מואנס דאבור, כוכב נבחרת ישראל והופנהיים הגרמנית, החליט היום (שלישי) לפרוש ממשחק פעיל בתור כדורגלן בנבחרת ישראל ולהפסיק לייצג את המדינה, עם הודעה קצרה שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
כזכור, במהלך מבצע שומר חומות והמהומות בהר הבית, דאבור (30), ערבי-ישראלי שנולד בעיר נצרת, העלה עלה פוסט פוליטי לאינסטגרם שעורר סערה ובו כתב: "אלוהים רואה את מעשי העושקים", בהתייחס למה שקרה בירושלים. מאז, בכל משחק ביתי של נבחרת ישראל, דאבור סופג בוז צורם מהאוהדים הישראלים שממש לא שכחו את ההתבטאויות שלו. 
 
ח"כ איתמר בן גביר לא פספס הזדמנות ויצא נגד דאבור: "שמח שהמחאה שהובלתי נשאה פרי ושמואנס דאבור הודיע על פרישה מנבחרת ישראל. טוב מאוחר מאף פעם, וחבל שלא פרש מזמן. מי שמדבר ופועל נגד החיילים שלנו, לא ראוי ללבוש את המדים ולייצג את מדינתנו. דאבור פגע בכבוד הלאומי".
ח"כ בן גביר הוסיף: "דאבור צידד באויב ולמעשה תמך בפגיעה בחיילי צה”ל ששמרו על הביטחון בהר הבית. מי שכבוד המדינה חשוב לו, שמח ביום הזה. מקווה שדאבור תומך הטרור יפרוש גם ממדינת ישראל וילך לאירופה. אין מקום לתומכי טרור במדינה ובוודאי שלא לייצג את ישראל במשחקי כדורגל בעולם".
 
גם יבגני זרובינסקי הגיב: "מואנס דאבור פורש מהנבחרת ובאתרי החדשות מציינים כי את "קריאות הבוז הכריעו״. במהלך התקופה הזו רבים בתקשורת ניסו לצייר את האוהדים שלא רצו לראות אותו על המגרש כגזענים ומה לא. טוב שלא שחררתם מהנושא, אני אישית מצדיע לכם חברים. כמו שאמרתי בעבר, מצידי שיבקיע 350 גולים מול ריאל מדריד".
יבגני הוסיף: "אחרי שהעביר מסר למאות אלפי ״מעריציו״ ולעוד כמה מיליונים (פלוס) בעולם - "אל תחשבו שאללה מעלים עין ממבצעי העוולה, הוא רק ממתין ליום הדין" - בזמן מבצע שומר החומות (כשהמדינה פה היתה תחת מתקפה מבחוץ ובפנים) - בושה שבכלל החזירו אותו לשחק במדי נבחרת מדינת י-ש-ר-א-ל. קצת מאוחר מידי אבל בשעה טובה וטוב שהיום הסאגה הזו נגמרת. נקווה שהמסר יועבר גם לשחקנים אחרים שיהיה להם בראש פתאום איזה רצון להשתין עלינו בקשת ויחשבו שלאחר מכן הקהל פשוט יתנהג כאילו לא קרה כלום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק מראה שגם הערבי הסביר היה קובר אותנו מחר אם הי מתאפשר (ל"ת)
    90% פראי אדם רצחניים 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עקיצה של דבור?
    בן יוסף 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדו אותנו כל השנים שעל טעות משלמים במזומן ומיד בן גביר עט על הטעות של מונאס והסית מדינה שלמה נגדו ולי יש שאלה קטנה לבו גביר... ומה עם הטעות שלך? תלית תמונה של רוצח המונים בסלון??? ובבחירות הקרובות רק בגללך חצי מיליון ערבים שלא הצביעו בבחירות האחרונות יצביעו רק בגללך... כמעט 18 מנדטים אז בסוף בסוף אתה תפיל את ביבי... האם זו תהיה נקמתו של מונס עקיצה של דאבור...
    סגור