עסקי ספורט

נשיא מכבי חיפה מגבה את אצילי: "שמח שהוא איתנו"

הסערה סביב פרשת הקטינות לא נעצרת, בעקבות שידור הכתבה שחשפה את ההתנהלות הבעייתית של עומר אצילי ודור מיכה שלח הערב (שבת) יענקל'ה שחר מכתב רשמי והתייחס לפרשה
מערכת ice |  1
דור מיכה ועומר אצילי (צילום מאתר מכבי תל אביב, pixabay)
בעקבות סדרת בכתבות ששודרה ברשת 13 בנוגע לפרשת הקטינות והסערה שפרצה בעקבותיה, ולאחר התגובה הרשמית של עומר אצילי, הגיע תורו של נשיא המועדון מכבי חיפה יענקל'ה שחר להגיב לפרשה. במסמך שפורסם הערב (שבת) באתר הרשמי של הקבוצה שלח שחר מסר ברור – " אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו".
  
בנוסף לכך במכתב תיאר שחר כי לאחר סגירת התיק נגד השחקן התלבט רבות האם להציע לאצילי להצטרף לקבוצה: " הבנתי והתרשמתי שהוא מצטער מאוד על שאירע, מתחרט ומחפש בכנות לנתב את חייו למקומות חיוביים". בהמשך המכתב שחר הבהיר כי הוא סולד מההתנהגות, מאופי הפעילות ומהאור שבור מואר אצילי בכתבה אך מבהיר: "החלטתי לקלוט את עומר במועדון שלנו, לתת לו הזדמנות לעסוק במקצוע שלו ולהיות אדם טוב יותר".
 
כאמור פרשת הקטינות, בה הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, שהיו אז שחקני מכבי תל אביב ונדדו בהמשך בעקבות סגירת התיק, חזרה במהלך השבוע האחרון לכותרות לאחר חשיפת חומרי החקירה וההתכתבות הבוטה בין השניים. כזכור התיק נגדם נסגר ללא כתב אישום לאחר שעורכי דינם של השחקנים הצליחו להוכיח כי הנערות שיקרו לגבי גילן כשאמרו שהן מעל גיל 15. מאז כאמור חלפו שנתיים אך הסערה מסרבת לחלוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נעים לשמוע
    חבל על הנערות האלה 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש בנות בלי מצפן מוסרי, או בעיות בבית שמחפשות צומת לב או גרופיות או סתם אוהבות סקס עם סלברטיז. אתם מוכרים לילדים דמויות הזויות מספורט, ממשחק או מעולם הבידור והשירה, והופכים אותם לאלילים, ולאחר מכן מתממים שנערות בגיל הטיפשעשרה הולכות אחריהם כמו זבובים... צביעות של מוסר כפול!!! כל עוד העבודת אלילים הזו בידוענים למינהם לא תפסיק, תמיד יהיו כאלה שהערצה שלהם תעבור מפוסטרים על קירות החדר למעשה בפועל של קשר מעבר למוסר. וכל תוכניות הטלויזה כמו זו, פשוט מראות בחדות את הצביעות של עולם ה"זוהר"!
    סגור