עסקי ספורט

"עומר אצילי ופרשת הקטינות? אין מניעה שישחק בנבחרת ישראל"

אורן חסון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, התראיין ופתח את הכל, בין היתר על ההתנהלות בפרשת הקטינות עם עומר אצילי ודור מיכה, וכמו כן על פרשת מונס דאבור והפרישה מהנבחרת
מערכת ice |  1
עומר ואור אצילי (צילום אינסטגרם/ עומר אצילי)
אורן חסון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, התראיין אתמול (שבת) ל-YNET ופתח את הכל, בין היתר על ההתנהלות בפרשת הקטינות עם עומר אצילי ודור מיכה, וכמו כן על פרשת מונס דאבור והפרישה מהנבחרת.
על פרשת הקטינות ועל כך שעומר אצילי זומן שוב לנבחרת אמר: "בדקתי ישירות מול הפרקליטות אם הם בוחנים אפשרות לפתוח מחדש את התיק או האם ישנן ראיות חדשות. ברגע שהבנתי שאין משהו חדש, החלטתי שאין בעיה לזמן את אצילי. הכדורגל הוא דבר נפלא להזדמנות שנייה".
 
חסון המשיך: "בוא נתאר את העובדות: אצילי נחקר לפני שנתיים. מאז הוא לא זומן והודענו שזה יישאר ככה כל עוד תיק החקירה לא יושלם. רק לאחר שנסגר התיק מחוסר אשמה ורק אחרי שהתנצל אינספור פעמים ואחרי ששוחחתי עם יענקל'ה שחר ולמדתי ממנו על הפעילות שעושה אצילי בקרב ילדים ונערים בנושא הזה, הוא זומן".
חסון הוסיף: "אין שום ממצאים, עובדות או האשמות חדשים שלא היו ידועים לנו, אבל למרות זאת החלטתי לעשות את הבדיקות שלי מול הגורמים. הייתה ביני לבין אצילי שיחה והתרשמתי שמדובר במישהו שהביע חרטה עמוקה וכנה. כאחד שמאמין שמגיעה הזדמנות שנייה לכל בן אדם, בטח אחרי שהתנצל, אין מניעה שהוא יהיה בנבחרת".
 
על פרשת מונס דאבור, והאם ההתאחדות עשתה הכל כדי להשאיר אותו בנבחרת אמר חסון: "באופן אישי עשיתי הכל, כולל הכל, גם ברגע האחרון. אני מבין ומכבד את ההחלטה של דאבור, קיוויתי והאמנתי שעם הזמן התופעה תפחת או תיעלם. כהתאחדות לא יכולנו למנוע את שריקות הבוז, זו מחאה לגטימית במדינה דמוקרטית. אני מאוד מעורב בכל מה שקשור לנבחרות ישראל, מדבר עם שחקנים ומאמנים והסיפור שלנו הוא הביחד. עשינו הכל ביחד בחדר ההלבשה, שחקנים דיברו בינם לבין עצמם, דאבור מצידו כבש ובישל והתחבק עם החברים".
חסון סיכם: "הוא טעה כשפירסם את הפוסט, אבל הביחד שלנו שמר על שקט לאורך כל התקופה. רצינו לצאת ביחד מהמשבר הזה, אבל לצערי דאבור בחר לפרוש ולא יכולנו למנוע זאת. החוויה הגדולה ביותר שלי בנבחרות היא לראות את חדרי ההלבשה עם אפס בעיות משמעת, ללא פילוג או מחנאות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    מזעזע 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע
    סגור