עסקי ספורט

בתמיכת ורביט: נבחרת הנשים החירשות בדרך לאליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל בפוסטל, שכוללת שחקניות חירשות וכבדות שמיעה, תשתתף השנה באליפות אירופה באיטליה בזכות תרומה של חברת ורביט
מערכת ice |  1
נבחרת הנשים של ישראל בפוסטל (צילום יחצ)
נבחרת הנשים של ישראל בפוסטל, הכוללת שחקניות חירשות וכבדות שמיעה, תתחרה בטורניר אליפות אירופה ה-6 שיתקיים באוקטובר הודות לתמיכה של חברת Verbit, המפתחת פתרונות תמלול אוטומטי. הנבחרת היא אחת מ-16 הקבוצות בטורניר האירופי וחלק מארגון ספורט החירשים הישראלי (אס"ח). בליגת הפוטסל גם השופטים כבדי שמיעה ומשתמשים בהתאמות מסוימות כדי לאפשר לשחקנים להתחרות כראוי. למשל, שימוש באורות מהבהבים בנוסף לשריקות והנפת דגלים כדי לעצור את המשחק. 
 
חברת ורביט (Verbit), המפתחת פתרונות תמלול אוטומטי, תומכת בנבחרת הנשים של ישראל בפוטסל, הכוללת שחקניות חירשות וכבדות שמיעה, בתמיכה של עשרות אלפי שקלים. באמצעות תרומת החברה, תוכל נבחרת הנשים להתחרות בטורניר אליפות אירופה שתיערך השנה באיטליה בחודש אוקטובר.
הנהלת ורביט בהובלת תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל החברה, החליטו לצאת לעזרת הנבחרת הלאומית, לאחר שהתברר כי לצד מאמצי ההכנה והאימון הרבים, לא מתאפשר לחברות הקבוצה לטוס מטעמי תקציב. "אנו שמחים לספק את הגיבוי והתמיכה הדרושים לנבחרת כל כך מעוררת השראה של ספורטאיות, בזירה הבינלאומית", אמר תום ליבנה, מייסד ומנכ"ל Verbit, "אנו נרגשים לראות את הקבוצה מראה לעולם ששום מחסום לא צריך לעמוד בפני יכולתו של אדם להפגין את כישרונותיו".  
נבחרת ישראל תפתח את הטורניר במשחק נגד אירלנד ב-13 באוקטובר. חברת Verbit, הכוללת את Take 1, Take Note ,VITAC, AST ,ו-US Captioning, מעודדת מרחוק את הספורטאים, תוך שהם מייצגים את קהילת החרשים וכבדי השמיעה במעמד הבינלאומי הזה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד תום, מרגש מאוד, שמח להיות חלק מוורביט! (ל"ת)
    עובד חברה 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור