עסקי ספורט

אנחנו על המפה! נבחרת ישראל בדרך ליורו הכדורגל

הניצחון הדרמטי של נבחרת ישראל בכדורגל 1:2 על נבחרת אלבניה מקרב אותה להעפלה היסטורית לאליפות אירופה בכדורגל שתתקיים בעוד שנתיים בגרמניה
מערכת ice |  1
אלי דסה (צילום אינסטגרם)
אז נכון שזו רק ליגת האומות, ונכון שניצחנו "רק" את נבחרת אלבניה, אבל הניצחון המאוד דרמטי 1:2 משער בדקה ה-92, מקרב את נבחרת ישראל בכדורגל גם לאליפות אירופה ואולי אפילו למונדיאל.
במשחק שהתקיים באצטדיון בלומפילד לעיני 28,000 צופים במסגרת ליגת האומות של עלתה ישראל ליתרון 0:1 מיד עם פתיחת המחצית השניה בדקה ה-46, אך אלבניה השוותה בדקה ה-88. כשנדמה היה שהמשחק יסתיים בתיקו מאכזב, כבש תאי בריבו המשחק באוסטריה שער ניצחון דרמטי בזמן פציעות והקפיץ את האצטדיון.
 
המשמעות: ישראל מסיימת לראשונה במקום הראשון בבית 2 של דרג ב' בליגת האומות, ומבטיחה בכך העפלה לדרג א'. ה"נס" קרה לא מעט בשל השעייתה של רוסיה מהמשחקים, מה שהשאיר את ישראל להתחרות רק עם איסלנד ואלבניה, שתי נבחרות בינוניות ברמתה של ישראל.
כעת תוגרל ישראל להתמודד במפגש כפול מול נבחרת אירופית על הזכות להשתתף ביורו, אליפות אירופה בכדורגל שתתקיים בעוד שנתיים בגרמניה. ואולי, מי יודע, נעלה לראשונה מאז מקסיקו 1970 לטורניר גדול בכדורגל.
 
ולא רק זאת: בזכות העליה לדרג א' תעלה נבחרת ישראל בדירוג אופ"א, מה שאומר שגם בהגרלת מוקדמות המונדיאל תזכה הנבחרת ליריבות נוחות יותר מבחינתה. אפשר לחלום.
אגב, נבחרת ישראל שיחקה ללא הכוכבים הגדולים שלה מנור סולומון (פצוע) וערן זהבי, שלא זומן למשחק מאחר ודרש לישון בחדר לבד במלון במחנה האימונים של הנבחרת לקראת המשחק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוסי
    דוד 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן היה יוסי אילו הנבחרת הייתה מפסיה או יוצאת בתיקו
    סגור