כסף וצרכנות

הנבחרת של כולם? מחירי הכרטיסים למשחק החשוב בבלומפילד נחשפים

נשאר כחודש עד למשחק מכריע של נבחרת ישראל בכדורגל מול אלבניה, במסגרת ליגת האומות. משחק זה יוכל להעלות משמעותית את סיכויי הנבחרת להעלות ליורו 2024. איזה כרטיסים נשארו וכמה הם עולים? בדקנו לכם
מרק קגנסקי | 
ערן זהבי. נבחרת ישראל (צילום צילון מסך)
ב-24.9, נבחרת ישראל בכדורגל תארח את נבחרת אלבניה, לאחד המשחקים החשובים שהיו לנבחרת שלנו בשנים האחרונות. ישראל מדורגת כרגע ראשונה בבית שלה, במסגרת ליגת האומות, מה שנותן לה סיכוי משמעותי להעפיל לאליפות אירופה ב-2024, לראשונה בתולדותיה. חוץ מאלבניה, בבית שלנו משובצות איסלנד ורוסיה - הנבחרת החזקה בבית, שמושעית מהטורניר בעקבות המלחמה עם אוקראינה וזה נותן יתרון גדול לנבחרת שלנו.
המשחק יתקיים באצטדיון בלומפילד. כרטיסי זהב (VIP) כבר אזלו, אבל הכרטיסים לשאר הקטגוריות עדיין נמצאים במלאי. אז מה העלויות? בדקנו דרך אתר לאן, שם תוכלו להזמין את הכרטיסים ולראות את המיקום המדויק של הכיסא שלכם על מפת האצטדיון. כרטיס כסף עולה 255 שקלים, ללא אופציה להנחות מיוחדות. כרטיס מבוגר לקטגוריה 1 עולה 155 שקלים, כאשר כרטיס ילד\נוער\חייל\סטודנט\פנסיונר\נכה עולה 80 שקלים. 
כרטיס מבוגר לקטגוריה 2 עולה 95 שקלים, כרטיס ילד\נוער\חייל\סטודנט\פנסיונר\נכה עולה 50 שקלים. כרטיס לקטגוריה 3 עולה 60 שקלים ובקטגוריה הזאת ניתן לשלם תעריף משפחתי ( יש לקנות בין 3 ל-7 מקומות), לפיו עלות הכרטיס הינה 33 שקלים. בואו לתמוך בנבחרת ותעזרו לה להגשים חלום של מדינה שלמה!
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה