עסקי ספורט

ערן זהבי מנחם את כריסטיאנו רונאלדו: "אתה המלך"

כריסטיאנו רונאלדו סיים הערב (שבת) את דרכו במונדיאל ולא יכול היה לעצור את הדמעות. ערן זהבי, שצפה בביתו במשחק, לא נותר אדיש וניסה לנחם "אוהב אותך היום יותר מתמיד!"
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום עוז מועלם)
סנסציה נוספת התרחשה הערב (שבת) במונדיאל. נבחרת מרוקו המשיכה במסע הקסם שלה וניצחה 0:1 את נבחרת פורטוגל. שער אחד בודד של יוסף אן נסירי בדקה ה-42 מטעות של שוער פורטוגל, דיוגו קוסטה, הספיק לה על מנת לעלות למשחק חצי הגמר.
עם שריקת הסיום, כריסטיאנו רונאלדו, שהיה זה משחקו האחרון במדי פורטוגל בגביע העולמי, לא הצליח לעצור את הדמעות. הכוכב הפורטוגלי, אשר עלה בפעם השנייה ברציפות כמחליף בדקה ה-51, הבין כי לא הצליח לסייע לנבחרת ופספס את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לזכות בגביע הנכסף.
 
מי שכאב את כאבו של רונאלדו הוא כוכבה של מכבי תל אביב, ערן זהבי, שניסה לנחם ודאג לפרסם פוסט באינסטגרם בו כתב: "אוהב אותך היום יותר מתמיד! ראשית, הם מתעלמים ממך, אחר כך מגחכים עלייך, אחר כך תוקפים אותך ובסוף בונים פסלים בדמותך!", כתב זהבי והודה לכוכב. "אתה המלך, תודה על כל רגע של השראה ורגעים שנזכור לעד".
כעת, נותר לראות מה יהיה הצעד הבא של רונאלדו. כזכור, בחודש שעבר הוא שוחרר ממנצ'סטר יונייטד וקושר למעבר לליגה הסעודית במעבר עתיר ממון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה