עסקי ספורט

מביך: דובר איגוד הכדורסל עוקץ את הפועל ירושלים

קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים הוציאה הודעת תמיכה בקבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב לאחר שמתחם האימונים שלה הוצת. דובר איגוד הכדורסל, חגי סגל, הגיב להודעת התמיכה "מעניין אם יוציאו אם ישרפו גם למכבי" ועורר את זעמם של רבים
מערכת ice |  2
הודעת הגינוי של הפועל ירושלים (צילום צילום מסך טוויטר)
שעות לאחר שמתחם האימונים "חודורוב" של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב הוצת, קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים פרסמה הודעת תמיכה בקבוצה וגינוי המעשה. הודעת הקבוצה פורסמה בקבוצת הכתבים וזכתה לתגובה מביכה ואף מעוררת כעס מצדו של דובר איגוד הכדורסל חגי סגל: "מעניין אם יוציא אם ישרפו גם למכבי".
"הבעיות של תרבות הספורט בישראל בצילום מסך אחד", כך הגדיר את הודעתו של סגל גורם בהפועל ירושלים ל-N12. "מועדון כדורסל מוציא הודעת תמיכה, של סולידריות, של מלחמה באלימות – ודובר איגוד הכדורסל, גוף ציבורי שממומן מכספי משלמי המיסים – מוצא לנכון לזלזל. עצוב מאוד".
 
צילום מסך של הודעתו של סגל פורסמה ברשתות החברתיות ועוררה תגובות נזעמות מצד רבים. "אם היום חגי סגל לא מפוטר מהגוף הרקוב שלכם אין לכם זכות קיום!", כתב גולש בשם אוהד לייבוביץ ותייג את איגוד הכדורסל בפנייתו.
"באמת שאין לי כבר מילים. הפועל ירושלים מביעה סולידריות עם קבוצה שחוותה אירוע טרור, ודובר איגוד הכדורסל הישראלי מוצא לנכון לזלזל", כתב אוהד אחר בשם אלחנן הכהן.
סגל עצמו הוצא מקבוצת הוואטסאפ ומסר בתגובה ל-N12 – "וואלה, טעות של אדם היא עניין ציבורי, סבבה", אך ציין שהוא מתנצל על הטעות.
יש להזכיר כי כאשר שחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה אנטה ז'יז'יץ' נפצעה בצורה קשה במהלך משחק, בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים הוציאו הודעת תמיכה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למי שיש לו ספק שהצהבת שולטת באיגוד
    אדם דם 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כנראה עיוור
    סגור
  • 1.
    אותו השם, אותה הרוח (ל"ת)
    אזרחית 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור