עסקי ספורט

הערעור של בית"ר ירושלים הוכרע: זה המפעל שלא תשתתף בו

העונש הוכרע: בבית הדין של ההתאחדות החליטו לוותר על האיסור שגרר ביקורת רבה ויוכלו להשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג. מנגד, הקבוצה לא תוכל להשתתף במפעל גביע המדינה בעונת 2023/24
מערכת ice |  1
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
בית"ר ירושלים תוכל להשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג: כך נקבע בערעור שהתקיים היום (שלישי) בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. מנגד, הדיינים השאירו את שאר העונשים והחליפו את העונש האירופי, בעונש מקומי.
בערעור נקבע כי הקבוצה לא תוכל להשתתף במפעל גביע המדינה בעונה הבאה, אותו מפעל שבו זכתה העונה. בנוסף לכך, שאר העונשים שהוטלו על הקבוצה בעונש המקורי לא בוטלו. לקבוצה תהיה הפחתת שלוש נקודות על תנאי למשך שנה במידה ואוהדים יתפרעו בנסיבות מחמירות והכנס הכספי בסך כ-70 אלף שקל ייגבה מהקבוצה הירושלמית.
על פי ציטוט שמובא מ"ספורט 1", בהחלטה הסופית נכתב על ידי השופטים כי: "הננו סבורים כי התנהגות מחפירה וחוליגנית שכזו, ובמימדים שכאלה, ראויה לענישה חמורה והרתעתית, למען יראן וייראו. אל אמצעי המשמעת הרבים שננקטו נגד בית"ר ירושלים בעבר – לרבות הפחתת שלוש נקודות בפועל ממאזנה, לא מעבר – לא הועילו ולא השפיעו על קהל אוהדיה, כהוא זה.
סבורים אנו כי קבוצה ואוהדים המתנהגים בצורה כה מבישה ומבזה במעמד משחק גמר הגביע, והטקס האמור להיערך להענקת הגביע, מאבדת את זכותה ליטול חלק במפעל זה בעתיד הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מצליח להבין את המנגנון זה
    ביתרי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רושמים בפירוש, ״אמצעי המשמעת הרבים שננקטו נגד בית"ר ירושלים בעבר – לרבות הפחתת שלוש נקודות בפועל ממאזנה, לא מעבר – לא הועילו ולא השפיעו על קהל אוהדיה, כהוא זה.״ אז למה לא לנסות למצוא מנגנון שכן משפיע? במקום להמשיך לתת עונשים לקבוצה במקום לאוהדים עצמם? יש היום מצלמות, שיתנו עונשים אישיים לאוהדים!
    סגור