עסקי ספורט

עמוס לוזון חוגג את ההישג המדהים של אחיינו: "הלב שלי"

לאחר הניצחון המדהים של נבחרת ישראל עד גיל 23 על צ'כיה באליפות אירופה, וההעפלה ההיסטורית לרבע הגמר, נראה דודו של המאמן חוגג ורוקד ביציע. צפו
מערכת ice |  1
אור ועמוס לוזון (צילום פייסבוק/ אור לוזון)
הישג היסטורי: נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל עד גיל 23, העפילה לראשונה אי פעם לרבע גמר היורו לנבחרות צעירות, לאחר ניצחון 0:1 על צ'כיה. לאחר שבמשחק המקביל הפסידה נבחרת גרמניה 2:0 לאנגליה, נקבע כי ישראל תשחק בשבת בשעה 19:00 מול המארחת, נבחרת גיאורגיה.
מדובר בהישג גם למאמן הנבחרת, גיא לוזון, שהיה מאמן אותה נבחרת גם באליפות אירופה הקודמת בה השתתפה ישראל לפני עשור, משום שהתקיימה כאן בארץ.
 
מי שחגג ביציע בגיאורגיה הוא דודו של המאמן, איש העסקים עמוס לוזון, שבסרטון שהעלתה בתו אור לוזון נצפה רוקד משמחה. בסטורי שהעלתה אור כתבה: "אני מתה, כל האחים שלי שם, אבא שלי, כולם כבר עשרה ימים בגרוזיה אחרי גיא, לא מפספסים שום משחק והאמנו שהוא יכול לעשות את זה למרות שאף אחד לא האמין".
 
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, פרסם הערב: "ברכות לנבחרת ישראל הצעירה, למאמן גיא לוזון ולשחקנים. הקיץ המאושר והמדהים של הכדורגל הישראלי נמשך גם הערב בזכות נחישות כשרון והתמדה של עוד נבחרת עם שחקנים צעירים ומוכשרים. אני בטוח שבעונת המשחקים הקרובה נהנה מהשחקנים הצעירים בקבוצות הליגות המקצועניות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא בזכות האחיין שקיבל פרוטקציה, בזכות השחקנים בלבד!! (ל"ת)
    משה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור