עסקי ספורט

כוכב נבחרת ישראל באבל: בת דודתו נרצחה על ידי חמאס

מועדון מכבי תל אביב פרסם הודעה לפיה: "מועדון מכבי תל אביב, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והעובדים כואבים ומשתתפים בצער משפחת לוי ושחקן הקבוצה דור תורג׳מן עם היוודע דבר מותה של בת דודתו, עמית לוי ז״ל, שנרצחה בהתקפה על מדינת ישראל. ליבנו עם דור ומשפחתו. יהי זכרה ברוך"
מערכת ice | 
דור תורג׳מן ועמית לוי ז"ל (צילום shutterstock, אינסטגרם/ דור תורג׳מן, טוויטר/ מכבי תל אביב)
רק לפני קצת יותר משלושה חודשים, דור תורג'מן ונבחרת ישראל עד גיל 20 היו על הגל, זאת כאשר התקדמו עד שלב חצי גמר גביע העולם לנבחרות עד גיל 20 (מונדיאליטו) והשאירו את כולנו המומים. 
כובש שער הניצחון, דור תורג'מן ממשחק רבע הגמר דאז, שעלה לשחק עם צמיד שעליו כתוב: "לזכר נרצחי הפיגוע" והצליח לרגש את כולנו, לא שיער לעצמו שיעבור הזמן וכעת נרצחת מהפיגוע הגדול בתולדות מדינת ישראל, זה שהתרחש ביישובי עוטף עזה ובמסיבת נובה, תהיה אחת מבנות משפחתו.
מועדון מכבי תל אביב פרסם הודעה לפיה: "מועדון מכבי תל אביב, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והעובדים כואבים ומשתתפים בצער משפחת לוי ושחקן הקבוצה דור תורג׳מן עם היוודע דבר מותה של בת דודתו, עמית לוי ז״ל, שנרצחה בהתקפה על מדינת ישראל. ליבנו עם דור ומשפחתו. יהי זכרה ברוך".
בצירוף מקרים מזעזע, כבר אחרי אותו משחק בו כבש במונדיאליטו תורג'מן סיפר: "עברנו יום קשה מאוד עם החדשות מהמדינה, אני מקדיש את הניצחון למשפחות ההרוגים, כאבנו מאוד את מה שקרה ואני מקווה שקצת שימחנו אתכם. אני לא יודע מה להגיד על הגול שלי, זה מרגש מאוד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה