TOP 5

רונאלדו בפנים, מסי בחוץ: חוזיי הספורט הגדולים בכל הזמנים

חמשת החוזים הגדולים בספורט בכל הזמנים נחשפו: קארים בנזמה עם 440 מיליון דולר לשנתיים, רונאלדו במקום השני עם 541 מיליון דולר לשנתיים וחצי, אז מי עקף את רונאלדו במקום הראשון עם מעל 700 מיליון דולר?
מערכת ice | 
דולר (צילום shutterstock)
רשימת חמשת חוזיי הספורט הגדולים בכל הזמנים נחשפה, ברשימה תמצאו שני שחקני כדורגל, שחקן פוטבול אחד ועוד שני שחקני בייסבול, כאשר החוזים הגדולים שלא נכנסו לרשימה והיו קרובים, הם גם ברובם שחקני בייסבול. 
 
5. מייק טראוט: 430 מיליון דולר ל-12 שנים. שחקן הבייסבול שנחשב לאחד מהטובים בעולם, משחק בקבוצת לוס אנג'לס איינג'לס, הכוכב חתם על החוזה לפני כ-5 שנים וזכה בתואר ה-MVP בליגה פעמיים.
4. קארים בנזמה: 440 מיליון דולר לשנתיים. החלוץ האגדי שבילה את רוב הקריירה שלו בריאל מדריד, עבר בעונה שעברה לאל איתחאד שבערב הסעודית, הליגה שידועה בחוזיי העתק שלה. החלוץ פחות מסתדר בקבוצה החדשה וכבר יש שמועות שירצה לחזור לאירופה. עם כזאת משכורת, היינו ממליצים לו לשקול את מעשיו.
3. פטריק מהומס: 455 מיליון דולר ל-10 שנים. שחקן הפוטבול האגדי, המשחק בקנזס סיטי. הקוורטרבק חתם על הארכת החוזה לפני כ-4 שנים. מהומס זכה בתואר ה-MVP של הליגה פעמיים, וב-MVP של משחק הסופרבול 3 פעמים.
2. כריסטיאנו רונאלדו: 541 מיליון דולר לשנתיים וחצי: מי שהתחיל את כל סאגת המעברים לליגה הסעודית בעולם הכדורגל וכמובן גם קטף את החוזה הגדול ביותר מכולם. רונאלדו נחשב בעיני רבים לכדורגלן הטוב ביותר בכל הזמנים עם קריירה מפוארת הכוללת 5 זכיות בכדור הזהב ו-5 זכיות בליגת האלופות.
1. שוהיי אוטני: 707 מיליון דולר ל-10 שנים. שחקן הבייסבול המשחק בלוס אנג'לס דוג'רס. הוא חתם על החוזה ממש לפני כמה חודשים בדצמבר 2023. אוטני נבחר חמש פעמיים למשחק האולסטאר של הליגה, פעמיים למגיש העונה, פעם אחת לחובט השנה וזכה עם הקבוצה באליפות ב-2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה