TOP 5

הסדרות הטובות ביותר בעולם: מה אסור לכם לפספס על המסך?

ענקיות הסטרימינג נטפליקס, דיסני+, HBO ואמזון פריים עלו לאחרונה לכותרות בזכות סדרות דרמה ואקשן שמשכו את תשומת ליבם של לא מעט צופים. אחת הסדרות המדוברות והאהובות ביותר בקרב הצופים היא "איל קטן" אשר נוצרה על ידי ריצ'רד גאד

מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ענקיות הסטרימינג נטפליקס, דיסני+, HBO ואמזון פריים עלו לאחרונה לכותרות בזכות סדרות דרמה ואקשן שמשכו את תשומת ליבם של לא מעט צופים. בכדי למנוע את הדילמה באיזו סדרה מעניינת כדאי לצפות בסוף השבוע, החלטנו לעשות לכם סדר בדברים ולהציג את חמש הסדרות המבוקשות ביותר. 
איל קטן Baby Reindeer – מיני סדרה קומית שחורה, מותחן ודרמה בריטית שנוצרה על ידי ובכיכובו של ריצ'רד גאד. הסדרה הינה עיבוד למופע היחיד האוטוביוגרפי של גאד, והיא מבוססת על אחת החוויות הקשות שאליהן נחשף בשנות העשרים לחייו, במהלכה התמודד עם הטרדה מאיימת ותקיפה מינית. 
Fallout - סדרת אימה ואקשן מסוגת מדע בדיוני, אשר מהווה עיבוד לסדרת המשחקים הטלוויזיונית המפורסמת. הסדרה מגוללת את סיפורה של אישה צעירה אשר מחליטה לצאת מהמקלט האטומי לאחר התרחשותה של שואה אטומית שהחריבה את העולם. לאחר שזו יוצאת מאותו מקלט, בה נולדה וחיה, מחפשת אותה צעירה אחר סימני חיים. 
שוגון (Shogun): סדרת הדרמה האמריקאית "שוגון", מבוססת על רומן מאת ג'יימס קלאוול. מדובר בעיבוד לסדרה הטלוויזיה המצליחה משנת 1980. שוגון מחזירה את הצופים ליפן הפיאודלית של שנת 1600, תקופה בה נאלץ  הלורד יושי טורנגה להתמודד עם לא מעט אויבים שהתאגדו נגדו. 
נאמנות כפולה (The Sympathizer): מיני סדרת דרמה קומית היסטורית אשר מבוססת על רומן מפורסם שזכה לפרס פוליצר בשנת 2015. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של גנרל בצבא האדום המובס בסייגון בשנת 1975 אשר נאלץ להחליט מי הם בני המזל שיוכלו להתלוות אליו בבריחתו לאמריקה. הסדרה מתארת את האתגרים הרבים שעמם נאלצים להתמודד הגנרל ובני חסותו, לאחר שהפכו למהגרים חסרי כל בארה"ב. 

ריפלי (Ripley): מיני סדרת מתח פסיכולוגית אשר מבוססת על רומן פשע מאת פטרישיה הייסמית' משנת 1955 הנקרא "הכישרון של מר ריפלי". בסדרת המתח שבה מככבים אנדרו דקוט, דקוטה פנינג ונוספים, נחשפים הצופים לסיפורו של טום ריפלי, צעיר אשר מועסק כאמן הונאות על ידי אדם אמיד. לאחר זמן מה, מבין ריפלי כי על אף יציבותו הכלכלית בזכות דיקי גרינדליף, חייו מלאים בצרות, שקרים ומעורבויות במקרי רצח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל צעיר סדרה דפוקה
    גורן ברנרד דואו 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה היחידה שהחזקתי מעמד עד הסוף היתה המחשבה שאולי מרוב הרעש שעשו סביבה יש בסדרה הזו משהו מוצלח. הסתבר שטעיתי. סתם סידרה גרועה שלא נעים לצפות בה. רוצים סדרה טובה, תראו את מיס מרוול המופלאה
    סגור