TOP 5

זמן לנוח עם דיסני: הסרטים המובילים בעולם בדיסני פלוס

דיסני+ ממשיכה להקסים קהלים ברחבי העולם עם הסטרימינג העשיר של סרטים וסדרות המשלבים נרטיבים מסורתיים עם אנימציה פורצת דרך ודמויות ייחודיות. מהרפתקאות פנטסטיות למסעות מחממי לב, אלו הסרטים המובילים ששובים את דמיונם של צופים ברחבי העולם
מערכת ice | 
סרטים מובילים בדיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)

דיסני+ נכנסה לישראל בסערה, התחרות מול נטפליקס חילחלה לכל קהלי היעד והיום הקהל בישראל המחזיק בסטרימינג של דיסני+ גדל וגדל. כזכור, בעקבות המחיר הנמוך שאיתו נכנסה לישראל שאבה קהל רחב, אך תוך כדי תנועה למרות עליית המחירים הקהל נשאר נאמן.
 



כשדיסני+ שומרת על מעמדה כמעצמה בעולם הסטרימינג, היא מביאה קדימה מגוון סרטים המהדהדים עם קהל עולמי. סרטים אלה, המאופיינים ביצירתיות ובעומק שלהם, פונים לצופים בכל הגילאים, ומציעים גם אסקפיזם וגם שיעורים מהעולם האמיתי הממוסגרים בתוך עולמות אנימציה מרהיבים.

אלו 5 הסרטים המובילים בעולם בדיסני+


1. המשאלה - אישה, צעירה אידיאליסטית, מביעה משאלה משנה חיים שמזמנת את סטאר, ישות קוסמית. יחד, הם יוצאים למסע להביס את המלך מגניפיקו ולהציל את הקהילה שלה, ומציגים את כוחו של הרצון האנושי בשילוב עם מגע של קסם קוסמי.

2. מואנה - מתרחש בפולינזיה העתיקה, הסרט הזה עוקב אחר מואנה, בתו הנמרצת של ראש האי, כשהיא מנווטת באוקיינוס ​​העצום כדי למצוא את האל למחצה מאווי ולהסיר קללה שמאיימת על בני עמה. זהו סיפור על אומץ, גילוי עצמי וחשיבות המורשת והחיבור לטבע.
3. אלמנטלי - בעיר המאוכלסת באלמנטים - אש, מים, אדמה ואוויר - צעירה לוהטת וגבר נינוח חושפים קשרים עמוקים למרות טבעם המנוגד לכאורה, בוחנים נושאים של גיוון ואחדות.
4. אנקאנטו - הסרט מציג את המדריגלים, משפחה שניחנה במתנות ייחודיות שחיה בפינה קסומה של קולומביה. הסיפור מתרכז במירבל, החברה הרגילה היחידה, אשר עשויה להיות המפתח לשימור הקסם הקושר את משפחתה ואת ביתם.
5. מכוניות - הסיפור המקסים הזה עוקב אחר לייטנינג מקווין, מכונית מירוץ מונעת שלומד את חשיבות המסע ולא קו הסיום, דרך העצירה הבלתי צפויה שלו בעיירה חדשה שם מגלה דמויות וחברים חדשים. הסרט משלב הומור, הרפתקאות ומסרים מכל הלב על קהילה וידידות.
האוסף של השבוע בדיסני+ מספק שילוב מענג של הרפתקאות, תרבות וקסם, המשקף את היכולת של דיסני ליצור סיפורים שמדברים אל הלב. כל סרט מציע מסע ייחודי, ממעמקי האוקיינוס ​​ב"מואנה" ועד לריאליזם הקסום של "אנקנטו" ולהרפתקאות המהירות של "מכוניות". דיסני+ ממשיכה להיות מגדלור של סיפור יצירתי, בין אם אתם צופים עם משפחה, חברים או בעצמכם, הסרטים האלה מבטיחים להציע שמחה וקסם בחופשת הפסח.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה