TOP 5

דירוג נטפליקס: הסדרות המובילות בישראל השבוע

בעוד נטפליקס ישראל ממשיכה לגוון, הסדרה המובילה השבוע מדגישה שילוב שובה לב של דרמה, מתח ונרטיבים היסטוריים. הסדרה המוכרת התעלתה על הסדרה הישראלית שהחזיקה החודש בפסגה, כבר מנחשים איזו? אלו חמש הסדרות המובילות בנטפליקס
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
סדרות אלו שלטו בסטטיסטיקות הצפייה בנטפליקס ישראל, המתחשבים הן במספר ההפעלה והן את משך הצפייה. בדומה לדירוג שהתפרסם בשבוע שעבר ניתן לראות כי האסטרטגיה של נטפליקס להציג מגוון ז'אנרים ניכרת. מדרמות אינטנסיביות ועד לסרטים דוקומנטריים מרתקים, הפלטפורמה מתאימה לטעמים המגוונים של הקהל הישראלי.
 
רשימת הסדרות המובילות השבוע בישראל:
1. אייל קטן
Baby Reindeer

כעת בשבוע השלישי שלה ברציפות ברשימה, לאט לאט מטפסת לפסגה וזוכה להמון ביקורות, המותחן הפסיכולוגי האינטנסיבי הזה ממשיך לאחוז בקהל עם סיפורו על קומיקאי שחייו יוצאים משליטה עקב פעולות אובססיביות של אישה שפעם עזר לה. החקירה המצמררת של הפסיכולוגיה האנושית משאירה אותנו על קוצים.
2. באש ובמים
Bros

גם בשבוע השלישי שלה ברציפות ברשימה, החזיקה יפה במקום הראשון עד שהודחה על ידי "אייל קטן". סדרה זו עוקבת אחר שני חברים טובים מירושלים שחייהם מקבלים תפנית בלתי צפויה, ומובילים אותם למסע ברחבי אירופה.
3. גבר במלואו
A Man in Full

סדרה זו הופיעה לראשונה השבוע, מול אויבים בלתי פוסקים ופשיטת רגל פתאומית, איל נדל"ן באטלנטה חייב לחזור לפסגה כשהאימפריה שלו מתחילה להתפורר.
4. אסונטה
The Asunta Case

בשבוע השני שלה, סדרת פשע אמיתי זו מתעמקת במקרה המצמרר והמסתורי של רצח של ילדה צעירה. החקירה המפורטת והעומק הרגשי של הסיפור מושכים את הצופים לרשת מורכבת של תככים והשערות כאשר זוג ההורים שדיווח על היעלמות ביתם - נמצא במהרה על כוונת החוקרים.
5. התורה כולה - סיפורו של משה
Testament: The Story of Moses

הדוקו-דרמה הזו ממשיכה בשבוע השישי, והיא נותרה מועדפת, ומציעה חקר תובנות בחייו ותקופותיו של משה רבנו. הסדרה משלבת עובדות היסטוריות ומועשר בפרשנויות מומחים של תיאולוגים והיסטוריונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה