TOP 5

דירוג נטפליקס: הסרטים המובילים בישראל השבוע

נטפליקס ממשיכה למשוך את תשומת הלב של הקהל הישראלי עם שילוב מרגש של מהדורות חדשות ומועדפים ותיקים. ההרכב השבוע כולל מגוון רחב של סרטים, מקומדיות רומנטיות ועד צלילות עמוקות אל ההיסטוריה והבריאות האנושית. אלו חמשת הסרטים המובילים בישראל
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)

השבוע, הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס בישראל משתרעים על פני מספר ז'אנרים, מה שממחיש את יכולתה של הפלטפורמה לתת מענה למגוון רחב של תחומי עניין וטעמים. כזכור, רק לאחרונה דיסני, וורנר ברדרס ודיסקברי, הכריזו על שיתוף פעולה במהלכו ישיקו שירות סטרימינג שיכולל את התכנים של שלושתם. כאשר נושפים בעורפה של נטפליקס שירותי סטרימינג נוספים היא חייבת נתח נתונים ולחדש על בסיס שבוע את התוכן בפלטפורמה.
 



מקומו של כל סרט בחמישייה הראשונים נקבע על ידי הפעלת המשתמשים וזמן הצפייה הכולל, מה שמדגיש את הפופולריות והמשיכה שלו.

1. לא בדיוק ירח דבש

Honeymoonish
יצא לאחרונה וכבר בראש הרשימה, הסרט הזה בוחן את התקלות הקומיות והתפניות הבלתי צפויות של ירח הדבש של זוג, שפתאום נפגשים בעולמות חדשים ומגלים שהם שונים זה מזו כמעט בכל דבר.

2. תחושת בטן - המדע הסודי של האכילה
Hack Your Health: The Secrets of Your Gut

מחזיק חזק בשבוע השני שלו ברציפות באותו המקום, סרט דוקומנטרי זה ממשיך לסקרן עם המבט המתוחכם שלו לתוך מערכת העיכול והשפעתה העמוקה על הבריאות והרווחה הכללית.
3.סודות האדם הקדמון
Secrets of the Neanderthals

סרט חדש בדירוג השבועי, סרט תיעודי מרתק זה מתעמק בחייהם ובמסתורין של האדם הקדמון, ומציע תגליות פורצות דרך המאתגרות את ההבנה שלנו לגבי קרובי משפחה עתיקים אלו.
4. הקרב על הפופ-טארט
Unfrosted

גם חדש ברשימה, קומדיה זו המתרחשת בשנות ה-60 עוקבת אחר יצירתו של מאפה ארוחת בוקר איקוני, המשלב הומור עם מבט נוסטלגי לאחור על כושר ההמצאה והתרבות האמריקאית. לסרט ביקורות מגוונות אך כמו כן, הוא חמישייה המובילה ועם זה אי אפשר להתווכח.
5. לא לוקחים קשה
No Hard Feelings

מסרב לרדת מהדירוג ובשבוע השביעי שלו ברצף מבין העשירייה הנצפית ביותר בנטפליקס. סרט על הסכם לא שגרתי שמוביל לקומדיה רומנטית בלתי צפויה, מה שמוכיח שלסיפורים מסוימים יש באמת כוח משיכה מתמשך.
מבחר השבוע בנטפליקס מציג את מגוון התכנים הדינמי שמהדהד בקרב הצופים הישראלים. מקומדיות קלילות וסרטי בריאות מסקרנים ועד לחקירות היסטוריות עמוקות, הדירוג משקף את הקהל הישראלי ומה מתאים לו בכל תקופה. השבוע נראה כי שאריות מחופשת הפסח כמעט ונעלמו וכי סרטי הילדים נעלמו מן הדירוג, כנראה עד החג הבא.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה