TOP 5

לקראת הסופ"ש: הסרטים המובילים בנטפליקס ישראל שחייבים לראות

ענקית הסטרימינג נטפליקס, ממשיכה לכבוש את הקהל הישראלי עם המגוון הרחב של התוכן פרי יצירתה וזה שרכשה. הסרטים בדירוג השבועי, שייכים למגוון רחב של ז'אנרים. אלו חמשת הסרטים המובילים בישראל
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
ענקית הסטרימינג נטפליקס, אשר מראשית דרכה בתחום שמה דגש על ייצור תוכן נרחב בכמה שיותר ז'אנרים על מנת להיות רלוונטית למנעד רחב של הקהל ממשיכה לכבוש את לב הצופים. כזכור, רק השבוע דווח על מהלכים ראשונים של החברה בתחום שידורי הספורט עם שידור הקרב ההיסטורי של המתאגרף מייק טייסון.
מקומו של כל אחד מן הסרטים בחמישייה, נקבע על ידי שילוב של שני פרמטרים: הפעלת המשתמשים וזמן הצפייה הכולל בקרב הקהל בישראל. 
 
1. אם הכלה 
Mother of the Bride

הקומדיה הרומנטית יצאה רק לפני כמה ימים ובמהירות כבשה את הישראלים והגיע למקום הראשון. במרכז הסרט נמצאים אמה (בגילומה של מירנדה קוסגרוב שזכורה מהתוכניות דרייק וג'וש ו-iCarly), ואר.ג'יי (שון טיל), זוג צעיר שזה עתה התארס. החתונה של הזוג נערכת במלון פאר בתאילנד. אימה של הכלה לאנה (ברוק שילדס), נחרדת לגלות שאביו של החתן של ביתה הוא לא אחר מוויל (בנג'מין בראט) אקס המיתולוגי שלה מימי הקולג'.
2.אמילי הפושעת
Emily The Criminal

דרמת הפשע, יצאה לפני קרוב לשנתיים ורק לאחרונה הוא הגיע ולנטפליקס ובמקרה זכה לפופולאריות בקרב הישראלים. במרכז הסרט נמצאת אמילי, סטודנטית צעירה מארה"ב, אשר מסתבכת בחובות ומתחילה לעבוד ברשת הונאות אשראי וסחר במוצרים גנובים. ככול שאמילי נדרשת לגנוב סחורה יותר יקרה כך היא ניצבת בפני סיכון גדול יותר.
3. הבלדר
The Courier

גם עבור הסרט הנ"ל זהו השבוע הראשון בדירוג וגם הפעם מדובר בדרמת פשע. הסרט מגולל את סיפורו של עובד חניון פשוט אבל מנצל הזדמנויות על מנת להשתלב בעולם הפשע כשהוא מתחיל לקחת חלק בעסקאות של הלבנת כספים. 
4.סודות האדם הקדמון
Secrets of the Neanderthals

זהו השבוע השני בו הסרט מופיע בדירוג. עלילת הסרט מתעמקת אחר חייהם המסתוריים של האדם הקדמון ואף מציע לכל אורכו שלל תגליות אשר חושפות רובדים נוספים בתקופה של ראשית הקיום האנושי על כדור הארץ.
5. הקרב על הפופ-טארט
Unfrosted

זהו השבוע השני של הסרט בדירוג, הסרט "הקרב על פופ-טארט" יצא ממש לאחרונה, הוא מציג עלילה מצחיקה וקאסט עמוס כוכבים, בהם גם ג'רי סיינפלד. רבים ראו בו כמי שיהיה ביצת  הזהב של נטפליקס, אך בפועל זה לא קרה. עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-60  עוקבת אחר יצירתו של מאפה ארוחת בוקר איקוני, המשלב הומור עם מבט נוסטלגי לאחור על כושר ההמצאה והתרבות האמריקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה