TOP 5

הבתים היקרים ביותר בעולם: כמה שווה הבית במקום הראשון?

בריכות פאר, קומות לאחסון מכוניות, ואורוות סוסים פרטית. אלו חמשת בתי הפאר היקרים ביותר בעולם
מערכת ice |  1
וילה ליאופולדה (צילום יוטיוב)
1. Antilla, מומבאי, הודו
שווי: מיליארד דולר
אנטילה, הבית הפרטי הכי יקר בעולם (חוץ מבית המלוכה בקינגהאם), הוא כנראה גם הנכס הכי ראוותני בעולם. על בניית בניין בן 27 קומות באיזור מוכה עוני כזה יכול לחשוב רק המיליארדר מוקש אמבני, האיש הכי עשיר בהודו ומקום 9 בעשרי העולם. בנוסף, אמבני דאג שהבניין יהיה עמיד לרעידות אדמה בעוצמה 8 בסולם ריכטר.
הבניין הפרטי, שמצריך 600 עובדים כדי לתחזק אותו, תוכנן ונבנה על ידי חברת האדריכלות, פרקינס אנד וויל, משיקגו, וחברת עיצוב האירוח, Hirsch Bender Associates. בתוך הבית, שש קומות מוקדשות אך ורק לחניית מכוניות, עמדת שירות למכוניות, מקדש ותשע מעליות. יש בו גם ספא בריאות, שלושה משטחי מסוקים, סלון, אולם נשפים ויוגה, חדר גלידה ומספר רב של בתי קולנוע.

הבית הכי יקר בעולם (ויקיפדיה)
בנוסף, למרות הסערה שעוררה בנייתו, הבית הושלם ומכיל גם 3 מגני מסוקים על הגג, מרכז בריאות בן 2 קומות הכולל בריכת שחייה מקורה וג'קוזי, בתים לצוות, סטודיו לריקוד.
 
2. Villa Leopolda, הריביירה הצרפתית, צרפת.
שווי: 750 מיליון דולר
וילה ליאופולדה, אחוזה כפרית של 50 דונם הכוללת חממה ענקית, בית בריכה ובית הארחה, היה בבעלות לילי ספרא, פילנתרופית ברזילאית שירשה את הונה מבעלה הבנקאי היהודי-לבנוני המיוחס, אדמונד ספרא. ב2008 מכרה אותו ספרא לאוליגרך רוסי. בהשוואה לבתים אחרים, ולמרות מחירו הרב, הוא לא מציע כל כך הרבה, אבל הוא ממוקם במיקום כפרי מדהים ושליו באיזור האלפים של צרפת ומשתרע על פני 50 דונם.

וילה לאופולדה (Mr. Splendor, יוטיוב)
יש בו 11 חדרי שינה, 14 חדרי רחצה, חממה מסחרית, מנחת מסוקים, ואחת מבריכות השחייה היפות ביותר שתראו. הנכס מפורסם בפני עצמו, שכן שימש לתפאורה לסרטו של אלפרד היצ'קוק "לתפוס גנב". שם האחוזה "ליאופולדה" מגיע מבעליה המקוריים, מלך בלגיה ליאופולד השני הידוע לשמצה בפשעיו בקונגו. הבית עוצב מחדש בשנות ה-20 על ידי האדריכל האמריקאי, אוגדן קודמן ג'וניור.
 
3. Villa Les Cedres, הריביירה הצרפתית, צרפת
שווי: 450 מיליון דולר
גם במקום השלישי נמצא בית בריביירה הצרפתית, וגם הוא היתה שייכת למלך בלגיה האכזרי ליאופולד השני. הבית נבנה ב1830, ושוויו מוערך בכ450 מיליון דולר (עד 2017 היה הבית היקר בעולם). אפשר להגיד על המקום הזה שהוא גן עדן מלכותי. הוא מכיל יצירות מופת אמנותיות מדהימות, ריהוט אלוהי ועתיק. הוא מתהדר ב-14 חדרי שינה, בריכת שחייה אולימפית, אולם נשפים ואורווה גדולה מספיק כדי לאכלס 30 סוסים.

Villa Les Cèdres (Mr. Rich, יוטיוב)
הבית היפה הזה הממוקם בריביירה המהממת בהחלט ראוי לרשימה, ושמו מגיע מעצי הארז הרבים הממוקמים ברחבי שטחו. בפנים תוכלו למצוא גם נברשות קריסטל, עבודות עץ מוזהבות, ציורי שמן מהמאה ה-19 וספרייה מצופה עץ שמכילה משהו כמו 3,000 ספרים.
4. Les Palais Bulles, הריביירה הצרפתית, צרפת
שווי: 390 מיליון דולר
עוד בית יוקרה באותו חבל ארץ מפורסם הוא "ארמון הבועות", לה פאלה בולה, שתוכנן על ידי האדריכל ההונגרי, אנטי לואב ונבנה בין השנים 1975-1989. שם הבית המרהיב הזה מגיע מצורת שורת החדרים העגולים המשקיפים על הים התיכון. ההשראה לעיצוב הנכס הגיעה מבתי המגורים של האדם הקדמון. 

Palais Bulles (Drone Myself, יוטיוב)
עם זאת, נראה שהבית הזה שודרג קצת יותר. לדוגמא, לנכס יש שלוש בריכות שחייה, גנים רבים ואמפיתיאטרון של 500 מושבים המובנה בשטחי הגבעה. Bubble Palace נמצאת כיום בבעלותו של פייר קרדן, מעצב אופנה צרפתי יליד איטליה, המוכר ממותג ביגוד היוקרה שעל שמו. הנכס משמש בעיקר כבית נופש עבור קרדן, לצד היותו מקום מרהיב למסיבות ואירועים, כמו כאשר חברת העיצוב דיור הציגה שם את קולקציית השייט שלה בתצוגת אופנה.
5. The Odeon Tower Penthouse, מונאקו
שווי: 330 מיליון דולר
עם שווי מוערך של 330 מיליון דולר, הפנטהאוז Odeon Tower סוגר את רשימת 5 הבתים היקרים בעולם. ואחרי 3 בתים בצרפת, נוסעים קצת מזרחה לנסיכות מונאקו ושם הוא נמצא. מדובר בפנטהאוז באחד המגדלים הגבוהים באיזור.

The Odeon Tower Penthouse (TheRichest, יוטיוב)
הפנטהאוז הזוהר מתנשא מעל המים התכולים של הים התיכון, וחובק נופים חסרי תקדים של 360 מעלות על הים עם בריכה עגולה חיצונית מהממת על הגג שתוכלו להתגלש אליה במגלשת מים ישר מהמרפסת, מה שהופך אותו להתגשמות חלום ללא ספק.
הפנטהאוז מציב סטנדרט חדש לחיי יוקרה בקנה מידה בינלאומי. מגדל טור אודיאון, המשקיף על החוף המדהים של נסיכות מונקו, הוא הצהרה חסרת תקדים של יוקרה קיצונית במגרש המשחקים האמיתי של מיליונרים ומיליארדרים בין הנצנצים והזוהר, העושר והעודף האוליגרכי, כלומר הלב של מונקו. ללא ספק אחד הבתים המרשימים ביותר שנראו מעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה כתבה, תודה רבה! (ל"ת)
    אורי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור