תיירות

מחירי הטיסות מישראל צונחים: כמה תשלמו על טיסה ליעדים האהובים?

חברות תעופה בינלאומיות רבות הודיעו כי הן חוזרות לטוס מישראל וממנה, וכך גם הטיסות ליעדים פופולריים כמו בנגקוק וניו יורק מנתב"ג צונחים בצורה משמעותית
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אחרי שחברות תעופה בינלאומיות רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", חלק גדול מאוד מהן כבר החלו לחזור ולטוס מנתב"ג, מה שגורם לתחרות לעלות.
שמעון יעיש כתב "ישראל היום", חשף היום (שני) כי מחירי הטיסות לחלק מהיעדים האהובים על הישראלים בצניחה חדה. כך למשל, מחירי הטיסות לתאילנד ירדו משמעותית וכעת ניתן למצוא כרטיסים לבירת תאילנד, בנגקוק, עם אתיופיאן איירליינס רק ב-611 דולר, עם קונקשיין בדרך באדיס אבבה.
נוסף על כך, גם הטיסות לניו יורק, ארצות הברית, חווים ירידה משמעותית. כך למשל, חברת לוט הפולנית שחזרה לאחרונה לטוס מישראל מציעה טיסות לניו יורק בחודש מרץ במחירים שמתחילים ב-628 דולרים לאדם, עם קונקשיין בוורשה.
נוסף על כך, חברת תעופה נוספת שתחזורבקרוב לישראל, בריטיש איירוויז, מציעה טיסות לניו יורק עם קונקשיין בלונדון, בירת אנגליה, בסכום נמוך במיוחד של 590 דולר. המחירים האטרקטיביים זמינים כעת גם בתקופת החגים, בחודש אוקטובר, כמו גם בחודש נובמבר הקרוב. ככל שחברות תעופה נוספות יחזרו לטוס מישראל, באופן אוטומטי התחרות על הקווים תגדל, וכך גם המחירים ירדו עוד יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה