תיירות

מכה לטסים מישראל: עשרות טיסות בוטלו לאחד היעדים הפופולריים שיש

טסים בקרוב לדובאי? ייתכן ואתם נמצאים בבעיה. סופות קשות מאוד פוקדות את נמל התעופה בעיר, בעקבותיהן כבר כ-20 טיסות שאמורות היו להמריא משם בוטלו. בנוסף, נוסעים בנתב"ג נתקעו שעות ארוכות 
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
טסים בקרוב לדובאי? ייתכן ואתם נמצאים בבעיה. סופות גשמים חמורות במיוחד פקדו את נמל התעופה הגדול בדובאי, כאשר על פי סרטונים שרצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות מהבוקר (שלישי) מסלולי ההמראה נראים כשהם מוצפים לחלוטין והמטוסים שנוסעים על המסלול ממש "שטים" להם.
על פי דיווחים, כ-20 טיסות שאמורות היו לצאת מדובאי בוטלו עד כה. גם מישראל לדובאי נרשמו היום עיכובים רבים, כאשר נוסעים שאמורים היו לטוס לדובאי נתקעות בנמל התעופה בן גוריון במשך שעות ארוכות, שם נרשמו עיכובים רציניים.
 
כידוע, נמל התעופה בדובאי הוא אחד מהפופולריים ביותר על ידי הישראלים, כאשר טיסות רבות, בעיקר למזרח, עוברות בדובאי לקונקשיינים. חברת התעופה הבינלאומית של איחוד האמירויות, אמירייטס, נחשבת לאחת מהאהובות ביותר על ידי הישראלים, והיא מחברות התעופה הבינלאומיות הבודדות אשר פועלות בישראל כמעט כל תקופת המלחמה.
למרות העיכובים הרבים, הטיסות מישראל היום לדובאי אכן יצאו, אך נכון לשעה זו נראה כי ישנן בעיות על מסלול ההמראה בנמל התעופה בדובאי, כך שאם יש לכם קונקשיינים בדובאי, ייתכן והם ייאלצו לחכות ותימצאו את עצמכם נשארים לפחות ללילה הקרוב בדובאי. פייר? לא כל כך נורא. צפו בתיעודים של המטוסים "שטים" במים.

  

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה