תיירות

רמי לוי וישראייר בבשורה אדירה: זה מה שיקרה בחברת התעופה

המנכ"ל אורי סירקיס הסביר לעובדים באיגרת לקראת פסח: "מאז 7 באוקטובר, היה מוקד שירות הלקוחות שלנו סגור. עובדיו המסורים, נדרשו לפנות את ביתם. עתה, מששבו אל ביתם, חידשנו את פעילות המוקד. ברוכים השבים הביתה שדרות, הסמכנו קברניטה וקברניט, קלטנו 4 טייסים חדשים ופתחנו קורס דיילים"
מערכת ice | 
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
ישראייר בתכניות גדולות להמשך, ובחברת התעופה של רמי לוי מעדכנים את העובדים בנעשה, כאשר המנכ"ל אורי סירקיס שלח כמיטב המסורת אגרת מיוחדת לעובדי החברה לקראת חג הפסח ובה הסבר מפורט
סירקיס הסביר: "מאז 7 באוקטובר, היה מוקד שירות הלקוחות שלנו סגור. עובדיו המסורים, נדרשו לפנות את ביתם, לעזוב את עירם, ולעבור לגור בבתי מלון. עתה, מששבו אל ביתם, חידשנו בגאווה את פעילות המוקד. ברוכים השבים הביתה שדרות!".
 
סירקיס המשיך: "הסמכנו קברניטה וקברניט, קלטנו 4 טייסים חדשים ופתחנו קורס דיילים. צוותי האוויר האלו יטיסו את שני המטוסים הנוספים שחכרנו, העתידים לשרת אותנו כבר במהלך עונת הקיץ. במקביל לאירועים אלו, אמש, אחרון המטוסים שלנו שב מביקורת תחזוקה מקיפה, לקראת העונה".
עוד הסביר: "מאז 7 באוקטובר, הפעלנו 5 מטוסים בלבד, וזאת לאחר שהמטוס אותו רכשנו, עבר שיפוץ מנועים מקיף, ושלושת המטוסים החכורים, בחכירה עונתית רטובה, עזבו את ישראל, בשל המלחמה. בחודש מרץ, העברנו לטיפול תחזוקתי מקיף, מטוס נוסף כך שהפעלנו 4 מטוסים בלבד. אתמול, כאמור, הגיע אחרון המטוסים, ואנו שוב מפעילים 9 מטוסים, באמצעותם אנו נחושים לקבוע שיא חדש בחודש אפריל. העובדה שפעלנו עם צי מטוסים מצומצם, לא פגעה בתכנית הצמיחה שלנו, ואנו מעריכים כי בארבעת החודשים הראשונים של השנה, היקף הנוסעים שנטיס יגדל, בכעשרה אחוזים יותר משנה שעברה, על אף המלחמה. אנו צופים לשבור החודש שיא, לא רק בכמות הנוסעים, אלא אף בהכנסות ממוצרים נלווים".
לסיום כתב באיגרת: "הימים הבאים, עד לחג הפסח, יהיו ימים עמוסים ומאתגרים בפעילות. לוח הטיסות שלנו עמוס, וישראייר כולה, עובדת בקצבים גבוהים במיוחד. חשוב מאד שנשמור על ערנות ונחדד את נהלי הבטיחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה