תיירות

ארדואן בונה על התיירים הישראלים: המהלך של טורקיה בארץ

טורקיה השיקה פלטפורמת למידה חדשה בשם "הכל בטורקיה" בכדי ללמד אנשי מקצוע בתחום התיירות למידע מדוייק יותר על טורקיה. הפלטפורמה כוללת 11 קורסים
מערכת ice | 
ארדואן נשיא טורקיה (צילום ויקיפדיה/ President.gov.ua)
על רקע ביקור נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג בטורקיה ולעלייה החדה שחלה בביקוש לחופשות במדינה בקרב הישראלים: טורקיה משיקה היום (חמישי) פלטפורמת למידה חדשה בשם "הכל בטורקיה" ("ALL IN TÜRKİYE"), המציעה קורסים מקוונים על נכסי התיירות של המדינה לאנשי המקצוע שעוסקים בתחום.
הפלטפורמה תוכננה על מנת לספק גישה נוחה לאנשי מקצוע בתחום התיירות למידע המדויק והמעודכן ביותר על טורקיה מכל מקום בעולם. כחלק מכך, היא מציעה מגוון הדרכות וקורסים ללא עלות, אשר עם סיומם, תונפק לאנשי המקצוע בתחום תעודת "מומחה לטורקיה" (“Türkiye Specialist”).
בהיותה יעד תיירותי שופע אתרים עתיקים,  טורקיה ממשיכה לקדם ולהפיץ את הפוטנציאל התיירותי העצום שלה במלוא הכוח. לאחרונה השיקה המדינה את פלטפורמת הלמידה המקוונת "All in Türkiye", אשר תוכננה עבור סוכנויות נסיעות בינלאומיות, מפעילי תיירות ואנשי מקצוע נוספים בתחום ומציעה קורסים מקוונים על ההיסטוריה, התרבות, הטבע ומוקדי התיירות של אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. 
 
אנשי מקצוע בתחום התיירות אשר יירשמו לאתר "All in Türkiye", יקבלו הכשרת יעד מקוונת, כך שיוכלו לחקור את טורקיה באמצעות תמונות, סרטונים והסברים, בקצב שלהם ומכל מקום בעולם. 
אפשרויות ההכשרה החדשות שהפלטפורמה מציעה ישפרו את רמת המידע שיעמוד לרשות אנשי המקצוע בתחום התיירות ומכאן גם יעלו את פוטנציאל ההשתכרות שלהם. אלו שיסיימו את הקורסים בהצלחה יקבלו תעודות ממותגות ויוכלו להשתמש בתואר "מומחה לטורקיה" (“Türkiye Specialist”), כך שתינתן להם הזדמנות למשוך לקוחות נוספים ולתמחר את החופשות בערך גבוה יותר. הקורסים יאפשרו גם שימוש בנכסי שיווק ומיתוג מקוריים, אשר עוצבו במטרה לסייע לקידום של טורקיה בקרב הנופשים. 

"All in Türkiye" מספקת כיום 11 קורסים: "Safe Tourism Certification & Insurance", "About Türkiye" "İstanbul", "Antalya", "İzmir", "Cappadocia", "Mediterranean", "Aegean", "Selling Türkiye", "MICE", and "Outdoor & Adventure". כל אלו נועדו על מנת להעשיר אנשי מקצוע בתחום התיירות על ההיצע העשיר והמגוון שטורקיה מציעה בתחום התיירות. כל קורס נמשך 60, 90 או 120 דקות. עד מרץ 2022, צפויים להיות 24 קורסים מקוונים בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה