תיירות

טורקיה נגד גברים ישראלים? "השאירו אותנו מחוץ למועדון"

ישראלים שטיילו לאחרונה בטורקיה מספרים על "חוק" חדש שלא מאפשר כניסה של גברים למסעדות ולמועדונים ללא בת זוג. "לא חשבנו שבשנת 2022 נתקל בדבר כזה מוזר"
מערכת ice |  4
איסטנבול, טורקיה (צילום freepik)
לפני פחות מחודשיים הנשיא יצחק הרצוג התארח בארמון של שליט טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, ובישר כי נפתח דף חדש ביחסי ישראל טורקיה. לא עבר הרבה זמן עד שהתיירים הישראלים חזרו לרחובות אנטליה ואיסטנבול, באחת המדינות האהובות על הישראלים. אך עם זאת, הגיעו מאז מספר רב של תלונות על עוקצים שונים שמבצעים המקומיים, ועכשיו גם מגיעות עדויות על "חוקים" חדשים שמגבילים את המבקרים במדינה.
מספר ישראלים שטיילו בטורקיה לאחרונה מספרים כי ניסו להיכנס למסעדות ולמועדונים, אך בעלי המקומות סרבו להכניס אותם ללא בת זוג. ישראלי אחד שטייל בחודש שעבר באיסטנבול סיפר לאתר מאקו על סירוב שקיבל להיכנס למסעדה באיסטנבול. "הגענו אני וחבר טוב שלי בשעות הערב לאחת המסעדות באזור כיכר טקסין ורצינו להיכנס אבל המנהל והמלצר עצרו אותנו וביקשו שנישאר בחוץ, שאלתי אותו למה אסור לנו להיכנס והוא אמר שהחוקים אצלו במסעדה אומרים שגברים נכנסים לפה רק עם בנות זוג. באנו לחופשה לבד ולא חשבנו שבשנת 2022 נתקל בדבר כזה מוזר. התווכחנו איתו אבל כלום לא עזר. הוא טען שאלו הכללים אצלו כדי שגברים לא יעשו לו בלגן". אמר התייר.
 
ישראלי אחר שטייל שם העיד כי באותה העיר סורב להיכנס למסעדה אחרת. "נכנסנו פנימה ובעל המקום שאל איפה בנות הזוג שלנו. אמרנו שבאנו לבד כי אנחנו בחופשה והוא סירב להכניס אותנו", סיפר לאתר מאקו, "הוא אמר שגברים לבד לא נכנסים. שאלנו למה והוא טען שבגלל שיש גברים חמומי מוח ששותים הרבה אלכוהול ועושים בלגן עבר חוק לפני ארבע שנים שמאפשר לבעלי מסעדות ומועדונים להכניס רק גברים שמגיעים עם בנות זוג (שני גברים ואישה גם מותר)" אמר.
בנוסף למסעדות, מועדוני הלילה מנהיגים כללים דומים ולא מכניסים גברים לבד. אמנם רוב המטיילים לטורקיה הם זוגות, אך קבוצות חברים גברים או תיירים בודדים, נאלצים להישאר מחוץ למסיבה בגלל אותו חוק פרימיטיבי. המסקנה המתבקשת מהאירועים היא שלכל מקום שאתם חושבים לטוס אליו, כדאי לכם לברר קודם כל מהם החוקים המקומיים, גם אלו שלא כתובים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נו ומה? (ל"ת)
    דוד 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שכחתם את המרמרה ? ואת האמירות האנטישמיות של ארדואן
    שיר 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל מה לנסוע לשם ?
    סגור
  • 2.
    טורקיה
    אלי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו לנסוע למדינה הזו,לעולם ישנאו אותנו ויחפשו איך להזיק לישראלים,בסוף מישהו יתווכח יותר מידי יעצרו אותו ומשם הדרך ארוכה ומפרכת,די אל תסעו למדינה הזו כסף זה לא הכל בחיים
    סגור
  • 1.
    טורקיה
    ?????? 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בלי כבוד שרץ לטורקיה כי קצת יותר זול מגיע לכל ישראלי שיפגעו בהם והם ימשיכו לטוס למדינה שלא סופרת אותם
    סגור