תיירות

חיים אתגר מאשים: "אם יקרה להם משהו, זו אחריותכם"

המגיש של קשת 12 תוקף את הישראלים שנותרו בטורקיה: "על מי האחריות אם חס וחלילה יחטפו אותם? אם יש ישראלים שלמרות כל האזהרות שחוזרים עליהן שוב ושוב ושוב ועדיין נשארים בטורקיה, האחריות היא של גורם אחד בלבד, על אחריותם"
מערכת ice |  5
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
המגיש של 'יצאת צדיק' וה'מתחזים' בקשת 12 חיים אתגר מפנה אצבע מאשימה כלפי הישראלים בטורקיה שהחליטו להשאר ולסיים את חופשתם חרף אזהרות המסע החמורות ומציע למדינה לפעול בדרך אחרת.
"למרות כל האזהרות, יש ישראלים שהיום, עכשיו, עדיין בטורקיה. והישראלים שנשארו שם ביקשו מהם, התחננו להם, מה זה התחננו אמרו להם 'אתם חייבים לצאת'. אז אם יש עדיין ישראלים בטורקיה על מי האחריות אם חס וחלילה ואני אומר אם חס וחלילה יקרה להם משהו?".
 
עוד שאל המנחה: "על מי האחריות אם חס וחלילה יחטפו אותם? אם יש ישראלים שלמרות כל האזהרות שחוזרים עליהן שוב ושוב ושוב ועדיין נשארים בטורקיה, האחריות היא של גורם אחד בלבד, על אחריותם".
 
בנוסף לדברים שהעלה בסרטון הנוקב, אתגר הוסיף הצעה משלו למה כדאי לעשות עם ישראלים שעדיין נותרו בטורקיה חרף האזהרות: "לדעתי: אם נשארתם בטורקיה, למרות האזהרות, כל האחריות- עליכם! אל תבכו אח״כ למדינה ולכוחות הביטחון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביזיון
    אילנה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה עוולה גדולה לאזרחים ולמדינה בכללותה, הפוליטיקאים שמים פס עלינו ועל תקציב המדינה, אלו אנשים שאפשר להגדיר כעוכרי ישראל.
    סגור
  • 2.
    לא מענין
    תרזה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מענין מה הוא אומר. למה הוא בכלל מרגיש שמותר לו להביע ביקורת בציבור?
    סגור
  • ומי את? ואם מערכת ice תפרסם פוסט שלך? (ל"ת)
    פולניה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אזרח מודאג
    אילנה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר לכל אזרח להביע את המרמור שלו כשמדובר בעושק שנעשה פה, אזרחים טובים צריכים וחייבים להביע דעתם במיוחד כשאלו עובדות בשטח ולא סתם פרשנות
    סגור
  • 1.
    קבלו את האמת מכל מי שאומרה (ל"ת)
    גיא קולק 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור