תיירות

פורנו בבתי המלון: זה השירות המיוחד שתקבלו

VR Bangers, חברה המתמחה בסרטים פורנוגרפיים המותאמים במיוחד למשקפיים תלת מימדיות של מציאות מדומה, השיקה את שירותיה בלאס וגאס, כשמלונות רבים בעיר מספקים לנופשים את השירות. כך זה עובד
מערכת ice | 
מציאות מדומה (צילום אינסטגרם)
מהיום, מבקרים בלאס וגאס אפילו לא יצטרכו לעזוב את חדרי המלון שלהם כדי לטעום מעיר החטאים. VR Bangers, חברה המתמחה בסרטים פורנוגרפיים המותאמים במיוחד למקפיים תלת מימדיות של מציאות מדומה, משתפת פעולה עם מספר מלונות בעיר כדי להציע קסדות עמוסות מראש בתוכן למבוגרים לאורחים המעוניינים למלא את הצורך שלהם בסיפוק מיידי.
מי שהזמין חדרים בבתי המלון יקבלו את אוזניות ה-VR באמצעות רובוט. דניאל אברמוביץ', מנכ"ל VR Bangers, אמר ל'דיילי סטאר' שמלונות ואתרי נופש התנגדו לרעיון בתחילה כי הם "לא רוצים להיות קשורים לפורנו למרות שהם מראים סרטים למבוגרים בטלוויזיה של המלון שלהם, וזו צביעות - כי מה ההבדל, נכון? הרעיון להשתמש ברובוטים שינה הכל".
המשקפיים, שפותחו על ידי חברת האם של פייסבוק, Meta, מאפשרות למשתמשים להתאים את הרקע לחדר המלון על מנת לאפשר חוויה מוחלטת. כמה זה יעלה אתם שואלים? ובכן, החברה הודיעה כי השירות יעלה לתיירים כ-50 דולר ליום, כשהמשקפיים עצמם, למי שדואג, יעברו "חיטוי מלא". 
הפופולריות של פורנוגרפיה מבוססת VR עלתה בשנים האחרונות, כשההערכה היא שפורנו VR גדל לתעשייה של מיליארד דולר, כך לפי הוול סטריט ג'ורנל. בניגוד לפורנוגרפיה הנצפית במסכי טלוויזיה ומחשבים, טאבלטים וטלפונים, לפורנו VR יש את היתרון בכך שהוא מציע למשתמש חווית חיים כמעט אמיתית שגורמת לו להיראות מציאותי יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה