תיירות

נתב"ג קיצץ זמני ההמתנה? זה הזמן שלוקח להגיע למטוס

מעל 2.1 מיליון נוסעים עברו בנתב"ג  בחודש יולי בטיסות בינלאומיות, אבל כבר נרשם שיפור בזמני ההמתנה בעמדות. שרת התחבורה מרב מיכאלי טוענת: "עבדנו קשה מאוד כדי לקצר את זמני ההמתנה והצלחנו. נמשיך לוודא שהשירות ישתפר לאורך כל חודשי הקיץ"
מערכת ice |  6
נתב"ג (צילום Magma Images)
אל מול הגידול בתנועת הנוסעים קיים שיפור משמעותי בתחנות השרות בהליך הנוסע היוצא וקוצרו זמני המעבר בין התחנות השונות. הליך היציאה של הנוסע ביוצא  לטיסה קוצר בכשעה וזאת למרות העלייה במספר הנוסעים היוצאים מהארץ - ההליך עומד היום על פחות משעה וחצי בממוצע  מהכניסה לטרמינל ועד העלייה למטוס.
חודש יולי הוא מהחודשים העמוסים ביותר בנתב"ג והמדידות מתבצעות בימי העומס. זמני השרות שנמדדו בעמדות  במסלול נוסע יוצא ירד מסך של 160 דקות לכ-100 דקות בלבד (כשעה וחצי). הנמדד הוא זמן המעבר של נוסע בממוצע והוא כאמור ירד מ-160 דקות לכ-100 דקות לכל ההליך עד הטיסה.
 
בנמל התעופה בן גוריון מתבצע מעקב רציף אחרי זמני השרות בתחנות השונות במסלול נוסע יוצא - המדידות נעשות בזמני שיא בהם עברו בנמל התעופה בן גוריון יותר מ 2.1 מליון נוסעים בחודש. המעבר  למי שביצע צ'ק אין מהבית ועובר במסלול המהיר ללא כבודה דרך ה W ירד מ 33 דקות לכ-20 דקות מרגע הכניסה לטרמינל ועד לדיוטי פרי
במסגרת האיפיון הביטחוני (תחנה מס 1) ירדו הזמנים מיוני ליולי מכשעה המתנה ל-29 דקות (הסיבה - שינוי בכ"א ובמתגברים והמשך גיוס כ"א ובסיום הקורסים השונים). תחנה 2 בצק אין של חברות התעופה באמצעות שרותי הקרקע  קיים שיפור מהותי  מכ-80 דקות לכ-60 דקות -  מבוצע מאמץ משותף לגיוס כ"א לחברות שרותי הקרקע. בתחנה 3 בבידוק כבודת יד ירד הזמן מ 13 דקות לכ 10 דקות.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "בעבודה קשה וממוקדת הצלחנו לקצר את זמני ההמתנה ואת התורים בנתב"ג. התעקשתי לא לבטל טיסות כדי שהציבור הישראלי לא יפגע ולא ישלם יותר, ואני עומדת על כך שחופש הטיסה ימשך לכל אחת ואחד תוך שהאחריות היא עלינו לשפר עוד ועוד את זמני ההמתנה.
רשות שדות התעופה עשתה צעדים משמעותיים ובהתאם להנחייתי הביאה פתרונות יצירתיים שקיצרו את התורים ושיפרו את מסלול הנוסע/ת ביציאה ובכניסה לארץ. נמשיך לוודא שהשירות ישתפר לאורך כל חודשי הקיץ, טיסה נעימה!".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חייבים נמל תעופה בינלאומי בצפון ישראל. חייבים לשבור את (ל"ת)
    די למונופול נתבג 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אז ככה
    שקללתי פנימה את כל ה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבת בבוקר פלוס תיק יד עשר דקות הגעתי לדיוטי!!
    סגור
  • 3.
    שרת התחבורה
    אורלי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת תודה לך שרת התחבורה עדיף היית מתמקדת בתחבורה ציבורית ובפרט רכבות לצפון , שבקושי עובדות . מי שלא יודע צפון זה עכו נהריה .... נשמח אם תחזירי לנו את רכבת לילה וגם רכבת של יום שישי ומוצאי שבת.
    סגור
  • אם לא תצביע ליקוק ושותפיו הטבעיים
    מנשה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודות החישמול יועלו לעבור לשבת אז תהיה לך רכבת בשישי במוצײש וגם בלילה. בינתיים אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך
    סגור
  • 2.
    תל-אביב
    מירית 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדם שינוי יש משהוא חיובי בבן גוריון
    סגור
  • 1.
    יצאה לחופשה
    שמעון 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי ב18/07 קונקשן לאיסלנד, מסע הפחדות שעברנו לפני הטיסה ונבואות שחורות,הכול להד"ם,נכון לקח 100 דקות עד הבידוק הבטחוני,אבל...יש סדר לא כך בלוופטהנזה ובנמלי התעופה בגרמניה. שפו...
    סגור