חדשות

דרמה בנתב''ג: עשרות ישראלים סירבו להתפנות למלונית קורונה

לאחר שקבינט הקורונה החליט לחייב בבידוד את כל השבים מחו"ל, ישראלים שגילו זאת סירבו להיענות לדרישות וכעת מנסים למצוא עבורם פתרון. היועמ"ש על ההחלטה לחייב פינוי למלונית: "צעד בעייתי"
ארנולד נטייב |  3
נתב"ג (צילום Magma Images)
קבינט הקורונה הודיע היום (ראשון), כי השבים מבריטניה, דנמרק ודרום אפריקה יצטרכו לשהות בבידוד במלונית קורונה בעקבות התפתחות המוטציה החדשה של הקורונה. ההחלטה תפסה בתדהמה את הנוסעים שהתבשרו על כך זה עתה במהלך נחיתתם בארץ.
על פי הדיווחים, חברות איזיג'ט ובריטיש אירוויז נחתו בנמל התעופה בן גוריון יחד עם כ-127 נוסעים בטרמינל 1. לנוסעים לא נודע במהלך הטיסה על כך שהם יצטרכו לשהות בבידוד במלונית קורונה, אך התקרית עברה בסך הכל באופן חלק מלבד קבוצה של למעלהמ-30 ישראלים שסירבו להתפנות ודרשו לחזור לבריטניה אך המטוס כבר המריא בחזרה.
בפיקוד העורף דאגו לאוטובוסים שייקחו את הנוסעים למלוניות הקורונה, שם הם צפויים לשהות כ-10 ימים לפחות אם לא יתפתחו תסמינים. מרשות האוכלוסין נמסר כי לא סורבה לישראל כניסתם של מסרבי הבידוד שנמצאים כעת בטרמינל בנתב''ג.
על פי רשות האוכלוסין חמישה מהנוסעים ישובו במהלך הערב ללונדון בטיסת איזי ג'ט, 15 נוסעים עלו על טיסת בריטיש איירווייז ונותרו כ-15 נוסעים בטרמינל שטרם נמצא להם פתרון.
היועץ המשפטי לממשלה על חיוב השבים מבריטניה בפינוי למלונית: "הצעד בעייתי, במיוחד כשהטסים לא ידעו על כך. אך יש סמכות לבצעו בהתאם לחוק הקורונה, אם זו עמדתו המקצועית של משרד הבריאות". לעומת זאת, קבע היועמ"ש - אי אפשר לעצור את כלל הנחיתות או את שובם של ישראלים לארץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא בסדר, לא הודעתם על בדיקת קורונה,ההיפך ,נאמר כי לא חו (ל"ת)
    אתי לוי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ישראל הפכה לסין ובית כלא גדול בשם הביטחון רומסים אנשים
    ישראל 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעירים יעשו בשכל אם יעופו מפו איין מצב לקנית בית ואיין מצב לחיים נורמלים בגלל יוקר המיחיה
    סגור
  • 1.
    זה ישראלי מצאוי
    אורן 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא אכפת לו מסביבה שהוא הולך להדביק,למה שיאמינו לו שהוא יהיה בבידוד,מבחינתו שלכולם ידבקו,הוא מרכז העולם,חצופים
    סגור