תיירות

מחירי הטיסות והמלונות באירופה ירדו: המדריך המלא לחופשה זולה

 טיול לאירופה עשוי להיות זול מתמיד השנה. תעריפי המלונות ירדו בערים רבות באירופה, כשמחירי הטיסה הממוצעים בדרך גם הם לירידה. אז איפה הטיול הכי זול שתוכלו לעשות באירופה וכמה תוציאו בכל מקום בממוצע למשפחה?
מערכת ice |  2
מלון שוויץ (צילום Luxury Hotels HD, יוטיוב)
כשמחירי הטיסות והחופשות מרקיעים שחקים, זה אולי נשמע מוזר, אבל טיול לאירופה עשוי להיות זול מתמיד השנה. תעריפי המלונות ירדו בערים רבות באירופה, כשמחירי הטיסה הממוצעים בדרך גם הם לירידה.
טיסות זולות יותר מחיר הטיסה הממוצע הנמוך ביותר לאירופה ירד ב-15.1% מהשנה שעברה, על פי מחקר שנערך על ידי אתר הזמנת הנסיעות המקוון CheapAir.com, כשכרגע זהה רלוונטי לארה"ב, אך על פי בדיקות היום באתרי הנסיעות תוכלו למצוא ממש בקרוב טיסות זולות יותר, זאת גם בעקבות העובדה כי מחירי הדלק הסילוני צפויים לרדת בקרוב. גם ההיחלשות של היורו משמעותית מאוד, כך שבתשלום על מלונות זה ייצא לכם זול יותר.
 
"מלונות בדרך כלל מעלים את התעריפים שלהם כאשר הביקוש גבוה בעונת הנסיעות העמוסה בקיץ", אמרה מליסה דוהמן, דוברת Hotels.com. "אבל השנה... זה מגביר תחרות על חדרים ותעריפים ביעדים מובילים". כך שבעקבות התחרות הרבה והחזרה של התיירים אחרי מגפת הקורונה המחירים במלונות יורדים.
באפריל, החברה הצביעה על מדריד (135 דולר ללילה) וקופנהגן (210 דולר ללילה) כמקומות עם תעריפי מלונות אטרקטיביים לחופשות באוגוסט. חברת הנסיעות אקספדיה אמרה שתעריפי המלונות בערים רבות באירופה יהיו זולים יותר באוגוסט הקרוב מאשר לפני המגיפה. פרט לניס, ערים באיטליה ובצרפת נעדרות מהרשימה הזו. התעריפים בשתי המדינות עלו ב-25% הקיץ, לפי Hotels.com, שסימנה את סן טרופז לאורך הריביירה הצרפתית כאחד מיעדי התיירות היקרים ביותר באירופה.
 
התעריפים ללילה ביוון הם 610 דולר במיקונוס ו-434 דולר בסנטוריני, אך הם נמוכים עד 204 דולר באיים היוניים ו-162 דולר בכרתים, זאת לפי אתר הזמנת הנסיעות הולידו. אתונה, אחד היעדים הפופולריים לאחרונה אצל הישראלים, אפילו זולה יותר. באפריל. עיר הבירה של יוון נבחרה לאחת מהחופשות העירוניות המוערכות בעולם למשפחות על ידי אתר התיירות The Family Vacation Guide, בהתבסס על דמי מלון, אוכל וביקור באקרופוליס.
על פי ניתוחי האתר, העלות היומית הממוצעת למשפחה לבקר באמסטרדם (244 דולר) היא פי שניים מזו של איסטנבול (122 דולר), בעוד ששטוקהולם נמצאה בממוצע שך פחות מ-150 דולר ליום. לעומת זאת, לאס וגאס דורגה כעיר היקרה ביותר בעולם לחופשות משפחתיות, בעיקר בזכות תעריפי החדרים במלון שעמדו על ממוצע של 399 דולר ללילה, לפי האתר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה פחחח (ל"ת)
    יוסי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה לגבי הגהה בסיסית לכתבה? (ל"ת)
    לולה 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור