תיירות

אימה בחוף הים: כריש שוחה במרחק מטרים מהרוחצים

מתקפת הכרישים בחופי פלורידה ממשיכה בשיא עונת הרחצה, כששוב נרשם איום של הדג הטורף כלפי שוחים במרחק קילומטר וחצי מדייטונה ביץ'

מערכת ice | 
כריש מגורש במגב במרמריס (צילום טוויטר)
צילומי מזל"ט מצמררים תפסו כריש שוחה במרחק של מטרים משני שחיינים בפלורידה בשבוע שעבר, לפי דיווח של הניו יורק טיימס. רוברט ראס אמר לפוקס 35 שהוא ואחיו הבחינו לראשונה בטורף בגובה 7 רגל ביום חמישי שעבר ועקבו אחריו כשהוא שוחה במרחק של כקילומטר וחצי מאזור טיילת בדייטונה ביץ'.
בשלב מסוים, הרחפן לוכד זוג שחיינים שרואים את הרחפן מרחף מעליהם ומתחילים לנופף לעבר המכשיר. במרחק מטרים ספורים, הכריש מתקרב לזוג לפני שהוא גולש משם.
"הוא שחה לעבר מספר אנשים לפני שהבין שהם לא אוכלים והמשיך הלאה", אמר. ראס ציין כי היו מספר התקפות כרישים באזור השנה וכי הוא הפך להיות עצבני כשהדג המפחיד - על פי החשד הוא Blacktip - התקרב אל הצופים בחוף.
"זה היה מטריד לרגעים לצפות בזה מכיוון שיש לא מעט אנשים שננשכו כאן, אבל מאשר שהם בדרך כלל עקיצות לא מכוונות", אמר. יש יותר נשיכות והתקפות כרישים בפלורידה מאשר בכל מדינה אחרת.
 
נזכיר נערה מתבגרת איבדה חלק מרגלה ביולי לאחר התקפת כרישים במחוז טיילור בזמן שעשתה סקאלוטה עם משפחתה. כמו כן נער בן 13 ננשך בפניו על ידי כריש בזמן שלכד לובסטרים בפלורידה קיז בתחילת החודש.
התקפות כרישים גברו גם בניו יורק, שם כמה אנשים ננשכו עד כה הקיץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה