ויראלי

שבר שיא עולמי בשחייה - תוך כדי התקפת כריש

ג'ק ג'רוויס יצא למסע שחייה מסביב לעולם על מנת לגייס כסף לצדקה. בדרך היה צריך להתמודד עם מאמץ פיזי קשה, בדידות וכרישים
מערכת ice | 
צילום ג'ורג' קרבוס
נראה שהקיץ הזה הוא הקיץ הרשמי של הכרישים. אחרי שהתגלה כריש בן 400 ואחרי שחוקר כרישים הותקף בידי כריש שהוריד לו יד ורגל, אדם נוסף נאלץ להתמודד עם כריש רעב ומופתע, ועוד תוך כדי שבירת שיא בשחייה באוקיינוס. 
 
חייל בריטי חווה רגע שכאילו נלקח מהסרט "מלתעות",  כשקבע שיא עולמי בחתירה על פני האוקיינוס ​​האטלנטי, כל זאת תוך גיוס של יותר מ-62,000 פאונד לצדקה. לאחר שהפליג מפורטוגל בדצמבר, ג'ק ג'רוויס מצא את עצמו מנווט במים שורצי כריש כשניסה לשבור את שיא העולם ולגייס כסף ל-Braintrust, ארגון צדקה המסייע לאנשים שאובחנו עם גידולי מוח וסרטן. ג'רוויס, שמוצאו מסאות'המפטון, הפך כעת לאדם הראשון שחותר בכל 4,500 המיילים הימיים בין פורטוגל למיאמי - מסע מייגע שנמשך על פני 111 ימים.
למרות שהוא היה לבד לאורך כל המסע, היו לו כמה מבקרים חדי שיניים לאורך הדרך. בן ה-28 סיפר ל"דיילי סטאר": "ראיתי כמה חיות בר מדהימות... מרלין, כריש. זה היה כריש אוקיינוס ​​לבן קצה. חתרתי לאורך וראיתי את הסנפיר הזה במים, זה היה כמעט כמו רגע של מלתעות שאתה יודע שאתה רואה אותו עוקב אחר הסירה, זה היה ממש מרגש. "אז כן זה עוקף אחרי הסירה, תקעתי את היד שלי והצלחתי לצלם כמה תמונות טובות שלה. קיבלתי את ה-GoPro שלי ותקעתי את היד שלי למים. כולם אמרו לי שאני משוגע".
 
"אבל חשבתי שכל עוד אני יכול לשים עין על זה ולא איבדתי את זה, הרגשתי די בטוח כי חשבתי שאם זה יתקרב יותר ממה שאני אוהב אז אני פשוט אוציא את היד מהמים ואני בטוח על הסירה," הוא המשיך. החייל הסביר כיצד הכריש 'הסתובב' במשך חמש או 10 דקות לפני שהוא קפץ החוצה, וציין שכנראה היה מופתע לראות אותו והוא היה לראות אותו. למזלו של ג'ק, האירוע עבר בשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה