תיירות

סוף לטיסות ב-10 אירו? ענקית התעופה מפסיקה עם המבצעים

מנכ"ל ריינאייר מייקל א'ולירי הסביר: "אין ספק שבקצה התחתון של השוק, תעריפי המבצע הזולים באמת שלנו - תעריפי אירו אחד, תעריפי 0.99 אירו, אפילו תעריפי 9.99 אירו - אני חושב שלא תראה את התעריפים האלה במשך מספר השנים הקרובות"
מערכת ice | 
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
ענקית התעופה הבינלאומית ריינאייר לא תציע יותר טיסות במחירי 'רצפה', הודות לעליות החדות במחירי הדלק הגואה, כך הודה המנכ"ל מייקל או'לירי שהסביר בראיון ל-BBC שתם עידן הכרטיס של 10 אירו.
המחיר הממוצע של חברת התעופה יעלה מ-40 אירו (33.75 ליש"ט) בשנה שעברה לכ-50 אירו בחמש השנים הבאות, הסביר או'לירי ל-BBC. אבל הוא אומר שהוא מאמין שאנשים ימשיכו לטוס בתדירות גבוהה, למרות העלייה ביוקר המחיה.
 
"אין ספק שבקצה התחתון של השוק, תעריפי המבצע הזולים באמת שלנו - תעריפי אירו אחד, תעריפי 0.99 אירו, אפילו תעריפי 9.99 אירו - אני חושב שלא תראי את התעריפים האלה במשך מספר השנים הקרובות", הסביר או'לירי לתוכנית Today של BBC Radio 4.
טיסות מסחריות מהוות כעת כ-2.4% מפליטת ה-CO2 העולמית, והמגזר עומד בפני לחץ להפחית את השפעתו על האקלים, כולל קמפיינים לשכנוע אנשים לעבור לנסיעה ברכבת ובכביש. עם זאת, או'לירי טען שתחבורה כבישים ושילוח הם תורמים גדולים יותר של CO2 בסך הכל, ואמר כי ההתמקדות בהפחתת פליטות מנסיעות אוויריות "לא במקום".
בששת החודשים הראשונים של 2022, ריינאייר ביטלה 0.3% מהטיסות, לעומת סך של 3.5% של בריטיש איירווייס, ו-2.8% של איזיג'ט, לפי OAG. אולירי אמר שיש לו: "מעט מאוד אהדה" לשדות התעופה, ואמר שהם יודעים לוחות זמנים חודשים מראש ושצוות האבטחה, שבאחריותם של שדות התעופה, דורש פחות הכשרה מאשר טייסים.
חברת Ryanair ממוקמת בדבלין, אך מפעילה מאות קווים בבריטניה וממנה. עזיבתה של בריטניה את האיחוד האירופי הוכיחה את עצמה כ"אסון לתנועה החופשית של עובדים", אמר או'לירי וקרא לממשלה "להיות כנה ולדעת" שהיא הסיבה למחסור בעובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה