תיירות

לא הורשו לעלות לטיסה בגלל שבתם בעלת צרכים מיוחדים

משפחתה המאמצת של ילדה מיוחדת היתה המומה מתגובת צוות המטוס לבקשות שלה, ונצרכה לארגן טיסה חדשה
מערכת ice |  3
אמריקן איירליינס (צילום ויקיפדיה)
משפחה לא הורשתה לעלות על טיסת אמריקן איירליינס לאחר שסיפרה לצוות שלבתה ישנם צרכים מיוחדים. ישנם כרטיסי טיסה מאומתים מבפנים וכן חילופי דוא"ל עם חברת התעופה, אך האב לא רצה שייעשה שימוש בשמו בשל חששות לפרטיות, מגזין ה"ביזנס אינסיידר" אימת את זהותו.
המשפחה טסה מאורלנדו, פלורידה לריצ'מונד, וירג'יניה דרך שארלוט ב-6 ביוני כשהם החמיצו את הצ'ארטר שלהם בגלל עיכוב של שעתיים בטיסה הראשונה. לאחר שהוקצו להם מושבים חדשים שלא היו סמוכים אחד לשני, הם אמרו לצוות שהם צריכים להיות ליד בתם בת ה-13 כי יש לה צרכים מיוחדים ועלולה לסבול מהתקף.
 
המשפחה גם הסבירה שהם לא רוצים לשבת בחלקו האחורי של המטוס, שלדבריהם רועש יותר ועלול לגרום להתקף לבתם. הם שילמו עבור מושבים בחזית המטוס. לאחר מכן שוחח סוכן עם קפטן המטוס ואמר לו שהמשפחה לא תורשה לעלות.
לאחר חילופי דברים סוערים עם הצוות, האב אמר שהוא צעק על המנהל ולאחר מכן המשפחה התבקשה לעזוב את שדה התעופה. "הם התייחסו אלינו כאילו אנחנו טרוריסטים ולא האמינו שלבת שלי יש צרכים מיוחדים", אמר ל"אינסיידר".
 
האב סיפר שבתו סבלה משני שברים בגולגולת, שתי פגיעות מוחיות, צלעות שבורות וכוויות לפני שהוא ואשתו אימצו אותה. המשפחה נאלצה להוציא כ-1,000 דולר בעלויות נוספות כדי להגיע לריצ'מונד כולל טיסות חדשות בדלתא, נסיעות אובר וחדר מלון. הם לא קיבלו פיצוי או החזר על ידי אמריקן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מבינה את הסיפור שלהם בכלל,
    אני 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לילדה צרכים מיוחדים אז, קודם כל הם מעלים אותה למטוס בלחץ אויר שיכול לגרום לנזק נוסף במוח? הם לא יכלו לקחת רכבת? פחות בלאגן ויותר כיף לילדה לנסוע ברכבת ולראות את הנוף? ויש יותר זמן להתעסק איתה ולא צריך להתעצבן ולריב עם אף אחד? הורים אגואיסטים.
    סגור
  • 2.
    כמה רוע שינאה ושיטנה
    לטיפשות אין סוף 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרבית האמריקאים טיפשים ,שמנים ולא מעניין אותם השכן ממול ,הם יכולים לגור בדירה 20 שנה והם לא מכירים את השכנים ,,כמובן שבצידה האחר יש אנשים חכמים וכו' ,אבל ככלליותה הם אנשים לא נחמדים,הם אנוכיים וכמובן ריקים מתוכן כמו הסדרות והסרטים שלהם ,שילמדו מהבריטים
    סגור
  • 1.
    האמריקאים רעים
    חיים 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוע מגעילים אני שונא לטוס לאמירקא
    סגור