תיירות

זה המטוס שיטיס אתכם ממיאמי ללונדון בפחות מ- 5 שעות

אמריקן איירלינס הודיעה על רכש של 40 מטוסים בעלי יכולת תעופה על קולית אשר יטוסו ב כ- 600 מסלולי טיסה שונים, התוכנית השאפתנית תצא לדרך 2025
מערכת ice | 
הטיסה הארוכה בעולם (צילום Magma Images, pixabay)
אמריקן איירליינס ובום סופרסוניק מודיעות הבוקר (רביעי) על הסכם לרכישת 20 מטוסי Overture, עם אופציה ל-40 מטוסים נוספים. מטוסי ה-Overture בנויים להטיס בין בין 65 ל-80 נוסעים במהירות על-קולית של  1.7 מאך מעל המים, מהירות גבוהה במיוחד  לדוגמה, טיסה בין מיאמי ללונדון תיערך פחות מ-5 שעות.
 
כמו כן, המטוסים יפעלו באמצעות דלק בר-קיימא בלבד. המטוסים צפויים לצאת לשוק ב-2025 ולהתחיל להטיס נוסעים עד שנת 2029. באמירקן איירליינס מכוונים גבוהה ושואפים להיות החברה בעלת צי התעופה העל-קולי הגדול בעולם. המטוסים צפויים לפעול בכ-600 מסלולים ולקצר את זמן הטיסה בחצי מהזמן הנוכחי.
 
"במבט אל העתיד, טיסות במהירות על קולית יהיו חלק חשוב מהיכולת שלנו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו", אומר דרק קר בכיר באמריקן איירלינס. "אנחנו מתרגשים לקראת הדרך שבה מטוסי בום סופרסוניק יעצבו את עתיד הטיסה בשבילנו ובשביל לקוחותינו". בלייק סקול מייסד ומנכ"ל בום סופרסוניק מסר: "אנחנו מאמינים שמטוסי ה-Overture יאפשרו לאמריקן איירליינס להעמיק את היתרון התחרותי שלה באמצעות קיצור זמני הטיסה בחצי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה