תיירות

האטרקציה האהובה באילת נעלמת: זה מה שיחסר לכם בחופשה

בתום סיור בטיילת, הנחה ראש העירייה את הצוותים לפעול בנחישות מול מפרי החוק וברגישות מול האורחים. בעניין קולעות הצמות, ציין ראש העירייה, כי מיד לאחר חופשת הקיץ יפעל לבצע הסדרה של העניין, במסגרתה יפעלו בין 5-10 קולעות צמות לאורך הטיילת. 
מערכת ice | 
מלונות (צילום פלאש 90/ משה שי)
כחלק מפעילות העירייה להגברת תחושת הביטחון בקרב התושבים והנופשים, סייר אמש (ראשון) ראש העירייה – אלי לנקרי ביחד עם גורמי האכיפה בעירייה, ביניהם: סיירת התיירות וסל"ה – סיירת למען התושב ועמד מקרוב אחר הפעילות בטיילת ובאזור התיירות. במהלך הסיור ניתנו עשרות קנסות בגין רוכלות בלתי חוקית על הטיילת.  
במהלך תקופת הקיץ העמוסה ובהתאם להנחיית ראש העירייה מתמקדים גורמי הפיקוח והאכיפה באזור התיירות בדגש על הטיילת. לצד סיירת התיירות והשיטור העירוני הכוללים פקח ושוטר, מתוגברים הכוחות גם בסיירת למען התושב – סל"ה, שהקימה העירייה לאחרונה ואמורה למקד את פעילותה ברחבי העיר, כאשר לכל אזור יש סייר קבוע הפועל כל השבוע. בשעות הערב כאמור מתגברת סל״ה את אזור התיירות. 
 
במהלך הסיור בטיילת עמד ראש העירייה מקרוב אחר תופעת קולעות הצמות, שהחלה כיוזמה תיירותית עם מספר מצומצם של קולעות צמות ואומנים (נגנים וציירים) והפכה לפעילות בלתי חוקית של עשרות קולעות צמות, ברובן שוהות בלתי חוקיות באילת. בפעילות של סיירת התיירות ומשטרת מרחב אילת צומצמה התופעה אך עדיין גורמי האכיפה נדרשים מידי ערב לאכיפה בעניין כולל קנסות וחילוט הציוד על מנת למגר את התופעה. עוד שמע ראש העירייה מסיירת התיירות על אכיפה לאורך הטיילת בגין שימור רחובות ורוכלות בלתי חוקית דוגמת דוכנים לממכר צעצועים, שתייה וכיו״ב. גובה הקנס בגין רוכלות בלתי חוקית עומד על 730₪. 
בתום הסיור, הנחה ראש העירייה את הצוותים לפעול בנחישות מול מפרי החוק וברגישות מול האורחים. בעניין קולעות הצמות, ציין ראש העירייה, כי מיד לאחר חופשת הקיץ יפעל לבצע הסדרה של העניין, במסגרתה יפעלו בין 5-10 קולעות צמות לאורך הטיילת. 
לצד פעילות זו, תגברה העירייה גם את מערך המצלמות העירוני הכולל כ – 400 מצלמות ברחבי העיר המחוברות למשל"ט העירוני המאויש 24/7. מטרת המשל"ט לקיים הערכות מצב של האירועים הנצפים ולהפעיל כוחות תגובה בהתאם כמו גם לצמצם נזקי ונדליזם, להוות כלי עזר לטובת יחידות העירייה לאכיפת חוקי עזר עירוניים והצגת תמונת מצב לאירועי ביטחון וחירום בזמן אמת, לטובת מתן מענה מהיר של גורמי האכיפה וכן תיעוד המסייע לחקירת המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה