תיירות

רוצים לחדש דרכון ברגע? זו הלשכה שלא תעמדו בה בתור

בשעה זו, 7:45, נרשמת היענות נמוכה מאד בלשכת רשות האוכלוסין בירושלים.  כל מי שמגיע, נכנס מיד. הציבור מוזמן להגיע, אבל זה לא היום הראשון שנרשמת היענות נמוכה
מערכת ice | 
דרכונים (צילום shutterstock)
רוצים לחדש דרכון ברגע? כדאי שתכירו את הלשכה הזו. בשעה זו, 7:45, נרשמת היענות נמוכה מאד בלשכת רשות האוכלוסין בירושלים.  כל מי שמגיע, נכנס מיד. הציבור מוזמן להגיע, אבל זה לא היום הראשון שנרשמת היענות נמוכה.
גם אמש, בלשכת מינהל האוכלוסין בירושלים מסרו כי נרשמת בשעות הבוקר היענות נמוכה מאוד  כל מי שמגיע, נכנס מיד. הציבור מוזמן להגיע, אז היא מסרה: "בשעה זו (09:00) נרשמת היענות נמוכה מאד בלשכת רשות האוכלוסין בירושלים.  כל מי שמגיע, נכנס מיד. הציבור מוזמן להגיע!". כמו כן, ניתן להמשיך להתעדכן דרך האתר בתור בלייב.
ההודעה נמסרה גם בשפה הערבית לתושבי מזרח ירושלים, שכנראה ההיענות שלהם למבצע חידוש הדרכונים המאסיבי לא גבוהה כל כך, יש עדיין מאות אלפי אנשים בישראל שעדיין מחכים להנפקת דרכון חדש.
בינתיים, בשבועות האחרונים במשרד הפנים נלחמים בהיעדר תורים זמינים למשרד לצורך חידוש הדרכונים בלשכת האוכלוסין וההגירה. בין אם מדובר על האקרים רוסים שמוכרים תורים ובין אם פתיחת לשכות בארבע ערים גדולות ללא תור כדי לנסות ולהתמודד עם התופעה, מתברר שיש עוד גורמים שדאגו לתורי הענק. למעלה מ-100 אלף ישראלים כבר קיבלו שירות.
=
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה