תיירות

מלון מלכת שבא הוא הראשון מסוגו לקבל תן תקן Vegan Friendly

מלון מלכת שבא היוקרתי שבאילת, מרשת מלונות אסטרל, מודיע שקיבל את תו התקן של עמותת "Vegan Friendly" - וכך הפך למלון היוקרה הראשון בישראל שמותאם לאוכלוסייה הטבעונית והצמחונית
מערכת ice | 
מנה טבעונית במלכת שבא (צילום רוני בלחסן)
מלון מלכת שבא היוקרתי שבאילת, מרשת מלונות אסטרל, מודיע היום (ראשון) שקיבל את תו התקן של עמותת "Vegan Friendly" - וכך הפך למלון היוקרה הראשון בישראל שמותאם לאוכלוסייה הטבעונית והצמחונית.
לתפריט המלון נוספו מנות טבעוניות, עליהן מנצח השף משה אביטן, ובהן: שווארמה טופו עם טחינה וסלק, עראיס חלבון אפונה, כרובית, קבבים על מצע חציל קלוי וטחינה, טופו בטטה ואפונה ברוטב קארי, קציצות אפונה עם פטריות, דאל עדשים, קובה סלק ועוד.  
תו התקן 'Vegan Friendly יוסד במטרה להנגיש מסעדות ובתי עסקים לקהל היעד הטבעוני, להגדיל את ההיצע הטבעוני, ולחבר בין הצרכן לעסקים וכך למעשה להפוך את הטבעונות לנגישה, זמינה ואפשרית יותר עבור מי שבוחר בה. תו תקן זה מציע אפשרויות המתאימות לעקרונות אורח חיים טבעוני, אשר אינו כולל צריכת מוצרים מן החי. כמו כן, בית העסק מתחייב להציע מגוון עשיר, עתיר מנות טבעוניות בכל קטגוריה ביחס ישיר למספר המנות המוצעות בתפריט רגיל.
מנכ''ל ובעלי רשת אסטרל בני זרח, מסר: ''רשת אסטרל גאה להתהדר בתו התקן ולהפוך לרשת מלונות היוקרה הראשונה בישראל שמחזיקה בו. צוות השפים ומומחים קולינריים שקדו על מגוון מנות יוצאות דופן ותפריט שעוצב בקפידה. מה שמבטיח שהתפריט עומד בסטנדרטים הגבוהים של מלון יוקרה, לצד מחויבות לרווחת האורחים שלנו למצוא חופשה מושלמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה