תיירות

מחירי הטיסות לחו"ל צונחים: אלו חברות התעופה ששוברות את השוק

חברות התעופה השונות מציעות טיסות במחירים שוברי שוק, רגע אחרי שימי ביקוש השיא הסתיימו עם חזרת התלמידים לבתי הספר וסיום החופש הגדול. טורקיש איירליינס ואייר פראנס בפנים
מערכת ice | 
ירידת מחירים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, pngwing)
ב"ישראל היום" ממשיכים להציג את המבצעים של חברות התעופה השונות שמציעות טיסות במחירים שוברי שוק, רגע אחרי שימי ביקוש השיא הסתיימו עם חזרת התלמידים לבתי הספר וסיום החופש הגדול. 
על פי שמעון יעיש, גם ענקית התעופה טורקיש איירליינס יוצאת במבצע ומציעה 15% הנחה בהזמנה באתר שלה לטיסות עד 14 בספטמבר. כמו כן, חברת תעופה נוספת שיוצאת במבצע מעניין היא אייר פרנס. במסגרת המבצע לכבוד 90 שנות פעילות החבררה.

חברת התעופה הצרפתית מצדה מציגה טיסות ישירות לפריז במחירים של מ-269 דולרים במחלקת התיירים, 622 דולרים לפרמיום ו-1,210 דולרים במחלקת העסקים היוקרתית. גם לארצות הברית יש טיסות החל מ-601 דולר בלבד.
ממשיכים. החברה היוונית אג'יאן הציעה ללקוחות טיסות ליעדים רבים בהנחה של עד 50%. מדובר במבצע שתקף רק בין ה-18 בספטמבר עד 31 במרץ בשנה הבאה, למי שיבצע את ההזמנה רק עד מחר, ה-4.9.
לסיום מספר יעיש: "סינגפור איירליינס מציעה טיסות במחירים מוזלים לסינגפור, במחירים שנעים סביב 770 דולרים. חברת התעופה הזו, שנחשבת לאחת הטובות בעולם, אמנם לא מפעילה טיסות ישירות לישראל, אך הכרטיס יאפשר לטוס בחלק מהמסלול עם חברות תעופה אחרות כמו אל על וטיסות המשך עם החברה הסינגפורית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה