תיירות

מכה קשה לנתב"ג: זו חברת התעופה שלא תחזור עד להודעה חדשה

בחברת התעופה אמירייטס הודיעו כי הם מבטלים את הטיסות מישראל ואליה ולא נקבו בתאריך חזרה. יחד עם זאת, בודקים עדיין את המצב בשטח ויחזרו להפעיל את הטיסות מישראל ואליה בהתאם לאפשרות לעשות זאת ללא כל סכנה ולכן הם לא רוצים להציב תאריך חזרה עליו יצטרכו להתחייב
מערכת ice |  3
בואינג 777 של אמירייטס בנתבג (צילום סיון פרג)
חברת התעופה היוקרתית של איחוד האמירויות, אמירייטס הודיעה שכל הטיסות שלה לישראל וממנה מבוטלות מעתה ועד הודעה חדשה, ללא תאריך חזרה משוער כפי שיש לשאר החברות שהבטיחו כי יחזרו לישראל בתחילת ינואר או פברואר 2024.
על פי הדיווח של שמעון יעיש, בחברת התעופה בודקים עדיין את המצב בשטח ויחזרו להפעיל את הטיסות מישראל ואליה בהתאם לאפשרות לעשות זאת ללא כל סכנה ולכן הם לא רוצים להציב תאריך חזרה עליו יצטרכו להתחייב.

יחד עם זאת יש להזכיר כי חברת הבת שלה, פליי דובאי עדיין ממשיכה את הטיסות שלה לישראל ואת הקווים שיש לה, כאשר היא אחת היחידות שעדיין עושה זאת מאז שהחלה מלחמת 'חרבות ברזל' ב-7.10 והביאה להפסקה כמעט מידית של הנחיתות וההמראות.
רק בימים האחרונים נודע כי החברות ITA, ריינאייר ודלתא איירליינס דחו את הטיסות שלהן לישראל לחודשים ינואר ופברואר, כאשר האמריקאים נקבו בתאריך המאוחר ביותר מבין החברות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זו לא מכה לנו זה מכה להם
    יוסי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם מתפרנסים מאיתנו לא אנחנו מהם
    סגור
  • 2.
    חברת תעופה אמירית
    משה כהן 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שלא רוצה לטוס לישראל שלא יטוס רק הם מפסידים ורק אנו מרווחים מזה יש לנו חברות תעופה משלנו לא צריכים חברות תעופה זרות של יעשו עלינו רושם
    סגור
  • 1.
    מי?
    רבקה סימנטוב 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Fukem
    סגור