תיירות

איזיג'ט חושפת: זה הסכום שהפסידה בעקבות המלחמה

חברת הלואו קוסט איזיג'ט, מדווחת על פגיעה של כ-50 מיליון דולר מהמלחמה. עיקר ההפסד מגיע בשל ביטולי הטיסות לישראל מצרים ולירדן לאחר מתקפת חמאס בשביעי לאוקטובר 

מערכת ice | 
איזיג'ט (צילום shutterstock, unsplash)
איזיג'ט, חברת הלואו קוסט, מדווחת על פגיעה של כ-50 מיליון דולר מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". זאת בעיקר בשל ביטולי הטיסות לישראל מצרים ולירדן. טיסות ליעדים אלו
ייצגו 4% מכלל הטיסות שתוכננו לעונת החורף.
תעשיית התעופה כולה חוותה "האטה זמנית" בתקופת המלחמה. אך יחד עם זאת איזיג'ט עידכנה כי הצליחה לקזז את הפגיעה בהכנסות, זאת הודות לעלייה החדה בביקוש לטיסות עתידיות בקיץ הקרוב. 
חברת הלואו קוסט דיווחה כי בין החודשים אוקטובר ודצמבר, הפסד הכספי של החברה עמד על כ-126 מיליון פאונד. מנכ"ל איזיג'ט יוהן לונדגרן אמר: "אנחנו חווים מומנטום חיובי בהזמנות לקיץ 2024, ונראה שחופשות נשארות בראש סדרי העדיפויות של הצרכנים". 
בנוסף, השווה לונדגרן, את המצב הקיים למלחמת רוסיה-אוקראינה שפרצה בשנת 2022. לצד זה, הביע לונדגרן אופטימיות זהירה: “עם כמה שהאירועים הללו נוראיים וקשים מנקודת מבט הומינטרית, עדיין קיים ביקוש גבוה לטיסות ואנשים מרגישים שיש צורך הכרחי לצאת לחופשה".
בסיסה הראשי של החברה נמצא במל התעופה לוטון בלונדון. בבעלותה של איזי ג'ט חברת בת בשוויץ – איזיג'ט שוויץ, שבסיסיה ממוקמים בבאזל וג'נבה. החברה הוקמה בשנת 1995 והיא חברת הלואו קוסט הראשונה שהתחילה את פעולתה בישראל בשנת 2009.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה