רייטינג

רייטינג שבועי: פיגוע רצחני וגמר שערורייתי - במה בחרו הצופים?

סיקור הפיגוע הקשה בת"א השתלט על המהדורות ועל הפריים טיים של חמישי ומגנט את הקהל לקשת 12, האם גמר הישרדות VIP הצליח להביא רייטינג שיתחרה?
מערכת ice |  2
אלה אייבינדר זוכת הישרדות VIP (צילום מסך רשת 13)
שבוע קשה עבר על מדינת ישראל, שורת הפיגועים המחרידים השתלטו על השיח הציבורי וגם על מסך הטלוויזיה, אבל האם בימים שבהם השקט כן נשמר הצליחו התכניות השונות, שחלק מהן הגיעו לרגעי הכרעה, לנצח בקרבות הרייטינג?
ברשימת טופ 5 התכניות הנצפות של השבוע, ניתן למצוא הפעם אחרי חודשים ארוכים של היעדרות, גם תוכן של רשת 13, כאשר הישרדות VIP סיכמה עונה עם פרק גמר דרמטי שלווה בטענות לרמאות לגבי הזכייה, אבל לאן התברג הגמר המדובר?
 
במקום הראשון ניתן למצוא את משדר סיקור הפיגוע בתל אביב מאמש (חמישי), ה-7 באפריל, שגרף 23.4 אחוז ולא פחות מ-674 אלף צופים עבור קשת 12. במקום השני, ארץ נהדרת גם כן של קשת, שהביאה ביום רביעי 6.4 נתון של 20.3 אחוז ו-529 אלף צופים בסך  הכל.
במקום השלישי, משדר החדשות המיוחד לאחר הפיגוע בת"א בחמישי, שהביא 492 אלף צופים למסך ו-19.3 אחוז רייטינג. רוקדים עם כוכבים גם במקום הרביעי, כאשר השיגה בחצי הגמר 20.3 אחוז ו-488 אלף צופים.
הישרדות VIP סוגרת את החמישייה ומעניקה לרשת 13 נציגות שנעלמה הרבה זמן מהטבלה המדוברת, כאשר הזכייה של אלה אייבינדר על חשבון ג'קי אזולאי סיפקה 17.2 אחוז ו-48 אלף צופים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפגוע השתלם. שידור מזעזע
    אני 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לסגור כל הערוצים שחשפו והפריעו. בגידה בבטחון המדינה
    סגור
  • 1.
    אנחנו מכורים לחדשות.. בעולם המערבי החדשות זה שולי
    משמש 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערינו אנחנו מכורים לחדשות, לכתבים שצועקים אחד על השני בפאנלים.. כבר אין שום עומק פה, רק "ריאליטי". מודה שגם אני חטאיתי, הייתי דבוק לכאן 11 במהלך המרדף, היה ביזיון. הכתב שטח שלהם דניאל התנהג בצורה כלכך לא מקצועית, ניסה בכוח להפריע לכוחות המיוחדים בעבודה שלהם, היה יכול להתבצע שם הרג בזמן אמת חס וחלילה וכל מה שאכפת לו זה לשדר את זה. אם למחבל היה מכשיר קשר עם מישהו שלוחש לו באוזן מה אומרים בטלוויזיה, הוא היה מנצל את זה לפגוע בעוד אנשים. תראו כמה רייטינג הטרור השיג, זה ממש שירת אותם נאמנה, וההתנהגות הזו של הכתבים תוביל בוודאות לעוד מפגעים, הם רואים את הצלחת הרייטינג וההפחדה.
    סגור