רייטינג

קרן מרציאנו או אילה חסון? תוכנית חיסכון מרסקת את המתחרים

רצועת שבע בערב היא מהחשובות ביום. היא משפיעה על הצופים שיעברו אחריה למהדורת החדשות, ואז לפריים טיים. נראה שהקרב המשולש בין אילה חסון, גיא לרר ואמיר אבגי מתנהל בעולם אחר לגמרי: קרן מרציאנו וחדשות 12 שומרים על פער ניכר וגבוה מכל מתחרה שאי פעם קם מולם
מערכת ice |  3
קרן מרציאנו, אילה חסון (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
רצועת שבע בערב בערוצי הטלוויזיה הפכה שם קוד לקרב החם של הרייטינג במהלך היום. המעבר של אילה חסון, החילופים של הצינור וגיא לרר, הזזת ברדוגו, כל ערוץ מצידו ניסה להילחם עם כל מה שיש לו, אבל הקרב המשולש בין רשת 13, כאן 11 ועכשיו 14 לא מתקרב, ואפילו בפער, למלכת הרצועה הבלתי מעורערת - תוכנית חיסכון של חדשות 12. 
נתחיל מהסוף: ברשת 13 כבר לפני הבחירות זיהו את הפוטנציאל העולה של אילה חסון, שהדיחה במוצ"ש את רינה מצליח ופגוש את העיתונות של חדשות 12 מהמקום הראשון ברייטינג. דבר שהוביל, כזכור, להחלפתה של רינה מצליח בעמית סגל ובן כספית. החילופים במוצ"ש הניבו יותר רייטינג? התשובה לכך מורכבת. בחודשיה האחרונים בתוכנית, מצליח אכן הדרדרה ברייטינג, אך בשיאה היא הייתה מאוד קרובה לרייטינג ששני העיתונאים מביאים ביחד.
 
כך או כך, "אזור בחירה" ברשת 13 עם הגשה לסירוגין של אילה חסון ורביב דרוקר (לאחר שבדיקה של הגשה משותפת של שניהם לא צלחה את המסך) יצאה לדרך, והניבה נתונים סבירים של רייטינג. רשת 13 שמרה על המקום השני בטבלת הרייטינג ברצועה החמה שלפני החדשות, אבל אז חסון עברה לתאגיד - והערוץ המתחרה החל לקבל את נתוני הרייטינג של חסון. ברשת 13 הגיבו, גם אם באיחור, עם הזזת גיא לרר והצינור ל-7 בערב, וגם בערוץ 14 שראו את הנתונים הדלים מאוד של ברדוגו הבינו שאין ברירה וערכו שינויים בדמותו של אמיר איבגי.
ואלה התוצאות רק מהימים האחרונים:
נתוני אתמול - חמישי (18.5) "תוכנית חיסכון" של 12 עם 8.5% רייטינג, אחריה "שבע" בערוץ 14 (בהגשת ליטל שמש) עם 4.2%, "הצינור" של גיא לרר ברשת 13 עם 4%, ואחריה "שבע עם אילה חסון" בכאן 11 עם 3.8%. 
הלאה: נתוני יום רביעי (17.5) - כאן "תוכנית חיסכון" (הפעם בהגשת גדעון אוקו) חזרה שוב לדו-ספרתי עם 11.1%, "הצינור" של גיא לרר עם 4%, "שבע עם אמיר איבגי" עם 3.5%, ו"שבע עם אילה חסון" (בהגשת קרן אוזן) עם 2.5% בלבד.
בבדיקה המקיפה האחרונה שערכנו בגזרת רצועת 7 בערב, לקראת סוף 2022, הנתונים היו מרשימים מאוד: אז היא הציגה נתונים של 11.4% רייטינג בממוצע - ושיא של 16.8% רייטינג בינואר שנה שעברה. נתון ששמור גם לתוכניות חזקות בפריים טיים. כמעט מול כל תוכנית שהציבה מולה רשת 13, "תוכנית חיסכון" יצאה כשידה על העליונה בפער ניכר. כך, שנה שעברה, מול מדד ישראל של אברי גלעד, מול לפני החדשות, וגם מול "אזור בחירה". נראה שגם מול אמיר אבגי, אילה חסון וגיא לרר - קרן מרציאנו ממשיכה להוות יעד בלתי עביר באחת התוכניות היציבות והחזקות ביותר של קשת 12 בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגובה
    רואי 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בצדק תוכנית חיסכון מנצחת את כל שאר התוכניות כי זה מענין מאוד וקרן מנחה את התוכנית מושלם ואני נהנה ליצפות
    סגור
  • 2.
    אילה חסון הכי אמינה. הכי מקצועית והכי שווה. (ל"ת)
    נעם 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 1.
    ברור שאילה חסון שפיה וליבה שווים. (ל"ת)
    שירה 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור