טלוויזיה

עיתונאי חדשות 13 ייעדר משידור? "צפוי לחזור בימים הקרובים"

בחדשות 13 הכחישו שגיל תמרי ייעדר מהטלוויזיה בעקבות דבריו על נתניהו או שהוטלה עליו סנקציה כזו או אחרת, טענו בתגובה: ״חדשות 13 מגנה את הדברים שאמר גיל תמרי. הוא שגה באמירתו והתנצל על כך בשידור. רק לאחר שעשה זאת, צפוי לחזור לשדר בימים הקרובים"
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
אחרי האמירה הקשה של עיתונאי חדשות 13, גיל תמרי, הוא עשוי להיעדר משידור בימים הקרובים אחרי שאמר שראש הממשלה ״רוצה לראות  את החטופים כולם מתים״, כך על פי הדיווח של רן בוקר ב-YNET.
לטענת בוקר, בחדשות 13 הכחישו שתמרי ייעדר מהטלוויזיה בעקבות דבריו או שהוטלה עליו סנקציה כזו או אחרת, טענו בתגובה: ״חדשות 13 מגנה את הדברים שאמר גיל תמרי. הוא שגה באמירתו והתנצל על כך בשידור. רק לאחר שעשה זאת, צפוי לחזור לשדר בימים הקרובים".

בוקר הוסיף כי תמרי נשאל האם ייעדר משידורי חדשות 13 במהלך היום והשיב: ״לא ידוע לי על כך״. לטענת כתב YNET: "בקיצור - אם אכן ייעדר משידור - חדשות 13 משעים את גיל תמרי - בלי להגיד השעינו".
כזכור, במפלגת הליכוד הגיבו: "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיל תמרי נהדר נכס לערוץ 14
    אורי 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרקר, איכסמן, ותמריז, הם נכס צאן ברזל לערוץ 14. בשם צופי 14 אנחנו קוראים בקריאה נרגשת , לתמריז, דרקר וגליקמן, תופיעו כמה שיותר... תודההה
    סגור